Новости акафист иоанну

Акафист святителю Иоанну Шанхайскому сегодня вечером. Радуйся, великий Иоанне, Пророче, Предтече и Крестителю Господень. (После акафиста читается молитва). Akafist Ioannu Predteče#Малая подорожная книжица.

Акафист иоанну воину (найдено 80 песен)

Святой пророк Иоанн Предтеча, текст акафиста которому посвящен жизни и подвигам этого Божиего угодника, не зря с давних пор является одним из самых. Чтобы правильно произносить текст акафиста Иоанну Крестителю, стоит послушать, как это делает чтец на этом видео. Святой пророк Иоанн Предтеча, текст акафиста которому посвящен жизни и подвигам этого Божиего угодника, не зря с давних пор является одним из самых. Каких либо строгих ограничений, когда можно келейно читать акафист Иоанну Предтече, не существует: к Богу через молитвы к пророку можно обращаться в любое время. Говорят, что акафист Иоанну Предтече читается даже в тех случаях, когда верующий испытывает сильные головные боли – многие молятся Крестителю Господню в таких ситуациях. Радуйся, отче наш Иоанне, исповедниче Христов и изряднейший чудотворче.

АКАФИСТ Иоанну Крестителю.

Радуйся, душевных и телесных недугов наших целителю; радуйся, бесов о имени Христове изгонителю. Радуйся, лукавство врага человеческаго обличителю; радуйся, целомудрия охранителю. Радуйся, благочестивых супружеств от всякаго диавольскаго прельщения незримая оградо; радуйся, татьбы и грабительства скорый обличителю. Радуйся, совратившихся на путь истины наставителю; радуйся, прошения наша на пользу исполняяй. Кондак 8 Странное и дивное явление твое чрез сонное видение некоей жене благоговейней уведевшей и новаго чудотворца и угодника Божия в тебе познавшей, людие константинопольстии умилишася и возопиша Богу: Аллилуиа. Икос 8 Весь добродетельми исполненный в жизни сей, по смерти же славою Божиею озаренный, преклоняеши ухо твое на молитвы чтущих тя, от нихже слышиши сицевая: Радуйся, милосердию Отца Небеснаго подражателю; радуйся, алчущих питателю. Радуйся, странных невидимый сопутниче; радуйся, сирых покровителю. Радуйся, озлобляемых утешителю; радуйся, за истину терпящих подкрепителю. Радуйся, недугующим ослабу и исцеление подаваяй; радуйся, в бедах сущих заступниче.

Радуйся, нищия возлюбивый; радуйся, яко с ними и по отшествии от мира сего телом разлучитися не восхотел еси. Радуйся, яко в доме убогих погребсти тело свое завещал еси; радуйся, за смиренномудрие твое венцем от Бога увенчанный. Кондак 9 Все воинство ангельское возрадовашеся, видя тя, воина Царя Небеснаго непреоборима, победивша миродержителя тьмы и прелести века сего, темже и воспе Богу: Аллилуиа. Икос 9 Витии многовещаннии не возмогут по достоянию восхвалити страдания твоя, за Христа претерпенныя, и милосердия и целомудрия твоего подвиги. Мы же таковым дивящеся, в немощи нашей малыя сия хваления приносим тебе: Радуйся, Христа всем сердцем возлюбивый; радуйся, вольная страдания за Имя Его претерпевый. Радуйся, о Бозе Вседержителе поревновавый; радуйся, венец мученический стяжавый. Радуйся, правило веры и воздержания учителю; радуйся, нищету духовную проявивый. Радуйся, смиренномудрием твоим духа гордыни низложивый; радуйся, наследие Царства Небеснаго стяжавый.

Радуйся, в дому Отца Небеснаго обитель себе сотворивый; радуйся, яко о спасении нашем присно ходатайствуеши. Радуйся, помощь скорую просящим подаваяй; радуйся, яко немолчно молиши за ны Христа Бога. Кондак 10 Спасти хотя душу свою, презрел еси веления мучителя, и о теле своем нерадив, радостно восприял еси узы железныя и темничную скорбь, Иоанне, Христов Воине, воспевая укреплявшему тя Богу: Аллилуиа. Икос 10 Стена еси и твердое прибежище всем с молитвою к тебе прибегающим, чудотворче Иоанне, сего ради зовем ти: Радуйся, скорый послушниче всех призывающих тя; радуйся, яко честныя мощи твоя благоволи Бог прославити чудесы. Радуйся, яко и от икон твоих подается благодать Божия взирающим на них с верою; радуйся, яко в созданных на прославление имене твоего храмех незримо обитаеши. Радуйся, яко никтоже тамо с верою молящийся тощ и неуслышан исходит; радуйся, яко молитвами твоими подкрепляеши наша моления, ко Престолу Вседержителя восходящия. Радуйся, яко коегождо прошения предварити тщишися; радуйся, яко на стропотнем пути греха идущим вразумления подаеши. Радуйся, яко искушаемым от диавола скорую помощь являеши; радуйся, яко всех идти на путь спасения направляеши.

Радуйся, яко грешныя на покаяние наставляеши; радуйся, угодниче Христов и молитвенниче о нас благоприятный. Кондак 11 Пение похвальное приносим тебе, мучениче Христов Иоанне, еже с любовию приемля, моли Господа избавитися нам от бед и скорбей, наипаче же в час кончины нашея твоим заступлением предвари, да не умрем безпокаянны, но сподобимся в Небесных селениих с тобою воспети Богу: Аллилуиа. Икос 11 Свеща еси в церкви Христовей, горящи невещественным светом благодати Божией и озаряющи тьму неразумия нашего, Иоанне преблаженне. Сего ради молим ти ся: просвети ны, омраченныя грехом, да воспоим тебе: Радуйся, свет Божественнаго учения в сердце своем носивый; радуйся, яко тем просвещаем, тьму идольскаго служения обличил еси.

Икос 2 Разумом истиннаго богопознания озаряя твою душу, шествовал еси вослед Благаго Учителя твоего, поучаяся из уст Его исходящей премудрости, и совершеннаго ради твоего незлобия и девственнаго целомудрия был еси возлюблен Христом Господом твоим. Услыши убо ны, воспевающия ти сице: Радуйся, незлобия рачителю; радуйся, девства и чистоты хранителю. Радуйся, любве к Богу и ближним учителю, радуйся, добрых нравов наставниче. Радуйся, смиренномудрия зерцало; радуйся, Божественныя благодати светило. Кондак 3 Силу Божества Христова, сокрытую под облаком немощнаго человеческаго естества познал еси явно, егда Господь наш, воскрешая дщерь Иаирову и последи преображаяся на Фаворе, сподоби тя со инема двема ученикома свидетеля быти таковых преславных чудес. Увидев же, яко Христос есть Бог истинный, из глубины сердца твоего воззвал еси Ему: Аллилуиа. Икос 3 Имея велие дерзновение к возлюбившему тя Христу Сыну Божию, возлегл еси на персех Его при совершении Тайныя Вечери, и егда прорицаше Господь о предателе Своем, тогда един ты дерзнул еси вопросите о имени его. Сего ради вопием ти: Радуйся, возлюбленный Христов учениче; радуйся, присный Его друже. Радуйся, невозбранно на персех Господних возлежавый; радуйся, дерзновенно о имени предающаго вопросивый. Радуйся, паче иных ко Христу ближайший; радуйся, словеса Господня, якоже сокровище многоценное, слагавый в сердце своем. Кондак 4 Буря ярости и злобнаго неистовства жестокосердых и неблагодарных иудеев, егда воста на Христа Сына Божия, тогда вси ученицы Его, страхом объяти бывше, бежаша; но ты, любовь крепльшую к Нему имея, даже до Креста и смерти не отступил еси от Него, на вся муки Христовы взирая и соболезнуя сердцем Деве Матери Божией, плачущей и рыдающей. Удивляяся же крайнему милосердию и долготерпению Божию, взывал еси к Пострадавшему за род человеческий: Аллилуиа. Мы же, дивящеся любви Христове, на тебе явленней, воспеваем сице: Радуйся, сын Божия Матере быти сподобивыйся; радуйся, того ради наипаче ко Христу, яко некиим духовным родством, присвоивыйся. Радуйся, Матери Божией достойно послуживый; радуйся, Сию, якоже матерь свою, во всякой чести у себя имевый. Радуйся, и во Успении честное и святое Ея тело ко гробу проводивый; радуйся, со блистающеюся райскою ветвию, Архангелом Гавриилом принесенною, одру Ея предшедый. Кондак 5 Боготечная звезда явился еси во Асии, отшед в ню на проповедание слова Божия, якоже жребием указася тебе. Но на пути твоем попусти Господь быти тебе ввержену в море: благодать же Божия, всегда с тобою пребывающая, сохрани тя в водах морских жива, и по четыредесятих днех повеле волне морстей, да воспенившися извержет тя на брег. Егда же узре сия ученик твой Пpoхор, уже много плакавый о кончине твоей, велиим гласом воззва чудодействующему Богу: Аллилуиа Икос 5 Видевше ефесстии жителие преславное чудо, тобою сотворенное, егда отрока Домна, умерщвленнаго от беса, молитвою твоею воскресил еси, воспеша велегласно силу Бога, тобою им проповеданнаго, и избавльшеся от гнуснаго идолослужения, взываху тебе сице: Радуйся, истиннаго Бога служителю; радуйся, бесов прогонителю. Радуйся, мертвецы силою Христовою оживляяй; радуйся, тою жизнь и здравие людем возвращаяй. Радуйся, помраченныя умом к Свету Истины призываяй; радуйся, правыя веры просвещением к добродетели наставляяй. Кондак 6 Проповедник богоносный слова Божия во Ефесе был еси, и усердствуя о распространении благодати евангельския, утверждал еси твое учение знаменьми великими и чудными, капище же Артемидино единою молитвою низпровергл еси, да зряще сие, язычницы познают Единаго Бога, Емуже мы вопием: Аллилуиа.

Радуйся, об Отечестве и народе нашем теплый молитвенниче; радуйся, веры православныя истинный исповедниче. Радуйся, пресветлый лучу, путь к жизни вечней осияваяй; радуйся, неисчерпаемую благость Божию нам открываяй. Радуйся, трапезо неоскудеваемая, от неяже монаси и мирстии питаются; радуйся, учителю Правды Божия, еюже старцы и юноши украшаются. Радуйся, яко ихже даде тебе Господь, сотворил еси я Богу в радование; радуйся, яко от небожителей приял еси о Господе целование. Кондак 13 О всеблаженне отче Иоанне, всероссийский пресветлый светильниче и предивный чудотворче! Приими хвалебное сие пение и умоли Христа Бога в мире и благочестии утвердити Святую Церковь, нас же всяких бед избавити и в единомыслии веры в союзе любве Христовы соблюсти, да единеми усты и единем сердцем воспоем с тобою Богу: Аллилуиа. Этот кондак читается трижды, затем 1-й икос «Ангела молитвы…» и 1-й кондак «Избраннаго и вернаго…». Молитва первая О великий угодниче Христов, святый праведный отче Иоанне Кронштадтский, пастырю дивный, скорый помощниче и милостивый предстателю! Вознося славословие Триединому Богу, ты молитвенно взывал: Имя Тебе — Любовь: не отвергни меня, заблуждающагося. Имя Тебе — Сила: укрепи меня, изнемогающаго и падающаго. Имя Тебе — Свет: просвети душу мою, омраченную житейскими страстями. Имя Тебе — Мир: умири мятущуюся душу мою. Имя Тебе — Милость: не переставай миловать меня. Ныне благодарная твоему предстательству всероссийская паства молится тебе: христоименитый и праведный угодниче Божий! Любовию твоею озари нас, грешных и немощных, сподоби нас принести достойныя плоды покаяния и неосужденно причащатися Святых Христовых Тайн. Силою твоею веру в нас укрепи, в молитве поддержи, недуги и болезни исцели, от напастей, врагов видимых и невидимых избави. Светом лика твоего служителей и предстателей Алтаря Христова на святыя подвиги пастырскаго делания подвигни, младенцем воспитание даруй, юность настави, старость поддержи, святыни храмов и святыя обители озари! Умири, чудотворче и провидче преизряднейший, народы страны нашея, благодатию и даром Святаго Духа избави от междоусобныя брани, расточенныя собери, прельщенныя обрати и совокупи Святей Соборней и Апостольстей Церкви. Милостию твоею супружества в мире и единомыслии соблюди, монашествующим в делах благих преуспеяние и благословение даруй, малодушныя утеши, страждущих от духов нечистых свободи, в нуждах и обстояниих сущих помилуй и всех нас на путь спасения настави. Во Христе живый, отче наш Иоанне, приведи нас к Невечернему Свету жизни вечныя, да сподобимся с тобою вечнаго блаженства, хваляще и превозносяще Бога во веки веков. Молитва вторая О великий чудотворче и предивный угодниче Божий, богоносне отче Иоанне! Призри на нас и внемли благосердно молению нашему, яко великих дарований сподоби тя Господь, да ходатаем и присным молитвенником за нас будеши. Се бо страстьми греховными обуреваеми и злобою снедаеми, заповеди Божия пренебрегохом, покаяния сердечнаго и слез воздыхания не принесохом, сего ради многим скорбем и печалем достойни явихомся. Ты же, отче праведный, велие дерзновение ко Господу и сострадание к ближним своим имея, умоли Всещедраго Владыку мира, да пробавит милость Свою на нас и потерпит неправдам нашим, не погубит нас грех ради наших, но время на покаяние милостивно нам дарует. О, святче Божий, помози нам веру православную непорочно соблюсти и заповеди Божии благочестно сохранити, да не обладает нами всякое беззаконие, ниже посрамится Правда Божия в неправдах наших, но да сподобимся достигнути кончины христианския, безболезненныя, непостыдныя, мирныя и Таин Божиих причастныя. Еще молим тя, отче праведне, о еже Церкви нашей Святей до скончания века утвержденней быти, Отечеству же нашему мир и пребывание испроси и от всех зол сохрани, да тако народы наши, Богом хранимии, в единомыслии веры и во всяком благочестии и чистоте, в лепоте духовнаго братства, трезвении и согласии свидетельствуют: яко с нами Бог! В Нем же живем и движемся, и есмы, и пребудем во веки. Тропарь, глас 1 Православныя веры поборниче, земли Российския печальниче, пастырем правило и образе верным, покаяния и жизни во Христе проповедниче, Божественных Таин благоговейный служителю и дерзновенный о людех молитвенниче, отче праведный Иоанне, целителю и предивный чудотворче, граду Кронштадту похвало и Церкве нашея украшение, моли Всеблагаго Бога умирити мир и спасти души наша. Кондак, глас 3 Днесь пастырь Кронштадтский предстоит Престолу Божию и усердно молит о верных Христа Пастыреначальника, обетование давшаго: «Созижду Церковь Мою, и врата адова не одолеют Ей».

Икос 3 Имеяше воистину, отче Иоанне, с небесе тебе песнь воспеваема быти, а не от земли: како бо кто от человек возмогл бы твоих дел величие проповедати? Мы же, приносяще Богу, яже имамы, вопием ти сице: Радуйся, непрестанною молитвою покрываяй чада твоя; радуйся, охранителю стада твоего крестным знамением. Радуйся, любве великия вместилище, не взираяй на языков различие; радуйся, светильниче всесветлый и вселюбимый. Радуйся, образе молитвы непрестанныя и милосердия; радуйся, утешений духовных подателю требующим. Кондак 4 Бурею напастей одолеваеми: како достойно возможем восхвалити чудеса твоя, блаженне Иоанне? Яко прошел еси до конец вселенныя, спасения ради паствы твоея и благовествования Евангелия сущим во тьме. Благодаряще же Бога за апостольския труды твоя, воспеваем Ему: Аллилуия. Икос 4 Слышаша ближнии и дальнии величие чудес твоих, Божиею милостию даже до нашего времене являемых, темже, в тебе Богу прославляющемуся дивящеся, в страсе вопияху: Радуйся, просветителю сущих во тьме неверия; радуйся, приведый людей твоих с востока дальняго до запада. Радуйся, источниче чудес, изливаемых Богом; радуйся, с любовию вразумляяй заблуждших. Радуйся, скорый утешителю кающихся о гресех своих; радуйся, путевождю грядущих путем правым. Кондак 5 Богодарованный свет явился еси, бури всех лютых разгоняяй, сущих на острове от вихрей смертоносных молитвами твоими охраняяй, святителю Иоанне, и крестным знамением ограждаяй. Научи и нас, призывающих тя в помощь, чудотворче святый, к Богу с дерзновением взывати: Аллилуия. Икос 5 Видим многую помощь твою в напастех и обстояниях, преблаженне отче Иоанне, дерзновенный бо ходатай пред престолом Божиим и скорый в бедах помощник еси. Того ради и мы на твое предстательство пред Богом уповаем и вопием ти: Радуйся, стихий опасных прогонителю; радуйся, молитвою твоею от нужд избавляяй. Радуйся, алчущим хлеба присный подателю; радуйся, приуготовляяй просящим изобилие. Радуйся, утешителю в скорбех сущих; радуйся, многих падших от погибели исхитивый.

АКАФИСТ Иоанну Крестителю.

Акафист Успению Пречистыя Владычицы Богородицы и Приснодевы Марии. Текст акафиста утвержден для употребления за богослужением и в домашней молитве на заседании Священного Синода 24 августа 2023 года. Акафисты. Новости. Радуйся, великий Иоанне, Пророче, Предтече и Крестителю Господень. На заседании Священного Синода Русской Православной Церкви 15 июля 2016 г. (журнал № 71) одобрена новая редакция акафиста праведному Иоанну Русскому. Видя Христос Господь сердца твоего благое намерение, Иоанн блаженный, предначертал тебе тернистый и многотрудный путь спасения: когда был с войском царя Петра.

Акафист Иоанну Русскому.

Текст акафиста утвержден для употребления за богослужением и в домашней молитве на заседании Священного Синода 24 августа 2023 года. Акафист священномученику Иоанну архиепископу Рижскому и всея Латвии молитва святой 3. Акафист Слава Богу за всё благодарственный. Akathist Glory to God prayer, thanksgiving. Смотрите видео онлайн «АКАФИСТ святому Мч. Иоанну Воину.» на канале «прот. Каких либо строгих ограничений, когда можно келейно читать акафист Иоанну Предтече, не существует: к Богу через молитвы к пророку можно обращаться в любое время. Боготечная звезда от России возсиявшая явился еси, блаженне Иоанне, блистая чистотою ангельскою и лучами добродетелей твоих земли Асии и Эллады озарив.

Акафист Иоанну Предтече Скачать mp3

Когда Иоанн покрестил Христа, он явил свое предназначение миру. Иоанн никогда не делил людей по социальному положению. Он обличал недостатки всех и богатых вельмож и бедняков, говорил о пороках как богатых, так и бедных. За это в скором времени и поплатился. Владыка Ирод Антипа приказал арестовать Иоанна и бросить его в подземелье. Этому действию послужила проповедь Иоанна о порочном поведении Ирода. Ирод бросил свою супругу и стал вне божьего закона жить с супругой своего брата. Во время празднования своего рождения, дочь его сожительницы так исполнила свой танец, что Ирод оказался доволен и дал обещание что выполнил любую просьбу. Дочь пожелала голову Ивана. Царь не хотел лишать головы Ивана, однако, и не желал выглядеть обманщиком. Слуги казнили Ивана, и его голову преподнесли девице.

Сожительница Ирода долго издевалась над головой и затем вышвырнула ее в отхожее место. Тело ж Иоанна похоронили в Севастии его послушники. Царь в скором времени получил наказание за свершенный поступок, его выслали и посадили в темницу по приказу Калигулы. Потом ее перевезли в Халкедон, а затем в Царьград, после — в Питер. И с помощью божественного провиденья нашли и голову Ивана Крестителя. Немного из жизни Святого Иоанна Иоанн Предтече был долгожданным сыном, который появился на свет немного раньше, чем Иисус Христос. Господь не просто так дал родителям такого чистого и светлого ребенка, он возложил на него особую миссию пророка. Назвали Святого именно таким именем, потому что сам Архангел Гавриил так сказал, явившись к священнику Захарию прямо в церкви. Мать Иоанна неразрывно связана с Девой Марией, так как была ее далекой родственницей. Возможно, поэтому Крестителя считают одним из самых сильных Святых — ведь он родственник Иисусу Христу.

Иоанн выбрал праведный путь, постоянно беседовал с Господом, отправился в необитаемую Иудейскую пустыню и странствовал до 30 лет, каждую минуту молясь Всевышнему. Иоанн ждал, когда же сам Бог позволит ему выполнять самое главное дело — общественное служение. Люди знали, что Предтече ведет правильный образ жизни и приходили к нему молиться и исповедовать все свои грехи. Иоанн предупреждал всех и каждого, что совсем скоро появится Тот, кто будет для людей настоящим спасением — и это Иисус Христос. Крестителя называли «светлою утреннею звездою», настоящим пророком, который предсказывал пришествие Сильного Человека. Житие Иоанна Предтечи — пророческое служение и мученическая кончина святого рекомендуем к прочтению Молебен о замужестве Молитва Архангелу Михаилу — сильная защита Евангелие повествует о том, что само рождение будущего пророка было чудесным. Иоанн появился на свет в семье священника Захарии и его жены Елизаветы. Долго они жили в ожидании ребенка, были уже в годах и много молились о появлении наследника. И младенец не просто появился на свет — о его зачатии и будущей святой жизни возвестил Захарии сам архангел Гавриил, явившись в храме во время богослужения. Иоанн Предтеча появился на свет раньше на полгода, чем Господь Иисус Христос, будучи родственником Христа по материнской линии.

Когда Ирод повелел убить всех младенцев в окрестностях Вифлеема, чтобы уничтожить Богочеловека, будущий Иоанн Креститель чудом избежал смерти. До тридцати лет он жил в пустыне, одевался только в рубище с поясом; с детства он постился, ел только саранчу и дикий мед, много молился. Так святой подвизался до тридцати лет, пока Сам Бог не призвал его выйти к народу на проповедь. На берегу реки Иордан накануне одного из иудейских праздников, во время которого совершались обрядовые омовения, Иоанн Предтеча начал свое пророческое служение словами о том, что перед омовением водой нужно омыться от грехов. Сам Иоанн Креститель крестил людей символически — ведь Господь Иисус еще не взошел на Крест и не основал Церковь — но призывал в таком крещении очиститься от грехов благодатью Божией.

Радуйся, замыслы богомерзкаго мучителя разсеявый; радуйся, и нам сети диавола избегати помогающий. Радуйся, щитом веры себе самаго от стрел лукаваго защитивый; радуйся, имже и нас от искушений охраняющий.

Радуйся, христианскаго рода украшение; радуйся, Небесных чертогов обитателю. Кондак 5 Боготечней звезде подобен был еси, Иоанне, егда, пришед в страны Ифальския, увещал еси тамо сущих христиан не отступати от Солнца Правды Христа Бога, но выну пети Ему: Аллилуиа. Икос 5 Видя святый приводимыя пред него по повелению цареву верныя Христу люди на мучение за веру Христову, зело скорбе за ня, в сердце своем пекийся, да избавит их от руки мучителевы. Таковое твое попечение о них похваляюще, зовем ти: Радуйся, любовь Христову в сердце своем имевый; радуйся, яко тою согреваем от мучителей верныя рабы Христовы спасал еси. Радуйся, веления нечестивых презревый; радуйся, заповеди Христовы сохранивый. Радуйся, верных рабов Христовых друже; радуйся, христиан заступниче. Радуйся, сущим в темницех и во узех утешителю; радуйся, нищих кормителю.

Радуйся, странных водителю; радуйся, немощствующих врачу. Радуйся, заступниче сирых; радуйся, плачущих утешителю. Кондак 6 Постом и молитвою плоть твою духови поработил еси и во славу Божию духовне пожил еси; сего ради ныне предстоиши Престолу Пресвятыя Троицы, выну воспевая песнь: Аллилуиа. Икос 6 Возсиял еси, яко новое светило на тверди небесней, всему христианскому роду, егда Божиим изволением обретено бысть нетленное тело твое, источающее обилие чудес с верою к твоему заступлению притекающим и молитвенно тебе взывающим: Радуйся, Богу житием твоим угодивый; радуйся, сего ради от Него прославление приявый. Радуйся, тщету и прелесть мира сего презревый; радуйся, мзду Небесную восприявый. Радуйся, яко о мале верен явился еси; радуйся, яко обилие благодати Божией прияти сподобился еси. Радуйся, яко в житии сем ближняго самоотверженно возлюбил еси; радуйся, яко в скорбех и напастех сущим заступник был еси.

Радуйся, душу свою за други полагавый; радуйся, теплый ходатаю за нас у Царя Небеснаго. Радуйся, от мучителева гнева христианы спасавый; радуйся, яко и днесь о спасении нашем печешися. Кондак 7 Хотящу ти от мира сего преселитися, смиренномудрием побуждаем, повелел еси некоему человеку тело твое положити в доме, идеже страннии и нищии погребахуся. Господь же, смиренныя возносяй, благоволи сохранити оное нетленно и чудотворения источающее всем ко твоему заступлению с верою притекающим и о тебе Богу вопиющим: Аллилуиа. Икос 7 Новую показа милость рабом Своим Человеколюбец Господь, егда благоволи прославити тя и явити в тебе благодать Свою чудотворящу. Мы же таковому промышлению Божию радующеся, благодарне вопием: Радуйся, вместилище благодати Божией; радуйся, сосуде Божий избранный. Радуйся, чудотворче предивный; радуйся, притекающим к тебе с верою скорую помощь подаваяй.

Радуйся, душевных и телесных недугов наших целителю; радуйся, бесов о имени Христове изгонителю. Радуйся, лукавство врага человеческаго обличителю; радуйся, целомудрия охранителю. Радуйся, благочестивых супружеств от всякаго диавольскаго прельщения незримая оградо; радуйся, татьбы и грабительства скорый обличителю. Радуйся, совратившихся на путь истины наставителю; радуйся, прошения наша на пользу исполняяй. Кондак 8 Странное и дивное явление твое чрез сонное видение некоей жене благоговейней уведевшей и новаго чудотворца и угодника Божия в тебе познавшей, людие константинопольстии умилишася и возопиша Богу: Аллилуиа. Икос 8 Весь добродетельми исполненный в жизни сей, по смерти же славою Божиею озаренный, преклоняеши ухо твое на молитвы чтущих тя, от нихже слышиши сицевая: Радуйся, милосердию Отца Небеснаго подражателю; радуйся, алчущих питателю.

Радуйся, еще во чреве матере твоея Духа Святаго исполненный; радуйся, прежде рождества твоего на великое служение извещенный.

Радуйся, неплодства родителей разрешение; радуйся, иерея Божия радость и веселие. Радуйся, дщере Аароновы прозябение; радуйся, плод молитвы Богодарованный. Кондак 2 Видя Захария явльшагося ему Ангела, смутися, и страх нападе нань, и не верова словесем благовестия его о рождестве твоем: егда же за неверие немотою связан быстъ, удивляшеся преславному чудеси, всем сердцем вопия Богу: Аллилуиа. Икос 2 Разум неуразумеваемый разумети ищуще людие, ждуще Захарию, чудяхуся, умедлившу ему в церкви; изшедшу же ему и не могущу глаголати к ним, но токмо помавающу, разумеша вси, яко видение виде в церкви. Мы же, прославляюще дивнаго Творца чудес, Бога, вопием тебе таковая: Радуйся, благий виновниче безгласия отча; радуйся, слез матере твоея пременение на радость. Радуйся, тоя поношения в людех отъятие; радуйся, великое рождшим тя утешение. Радуйся, яко в шестый месяц о зачатии твоем Пресвятая Дева Мария в Назарете от Ангела известися; радуйся, яко о рождестве твоем мнози возвеселишася.

Радуйся, яко имя благодатное от Ангела нареченное, получивый; радуйся, яко именем твоим немотствование отца твоего Захарии разрешися. Радуйся, яко Имя Божие о тебе отцем твоем благословися; радуйся, яко о чуднем рождестве твоем страх и удивление в окрест живущих явися. Радуйся, яко по всей стране Иудейстей о дивнем рождестве твоем возвестися; радуйся, яко тобою спасение многим в мире сем явися. Кондак 3 Сила Вышняго разреши неплодство заматоревшия во днех своих праведныя Елисаветы: зачат бо тя, славный Предтече Господень, и таяшеся месяц пять, глаголющи: яко тако мне сотвори Господь во дни, в няже призре отъяти поношение мое в человецех. Егда же прия Имущую во чреве Христа, исполнися Духа Свята и возопи гласом велиим: «Откуду мне сие, яко прииде Мати Господа моего ко мне! Икос 3 Имеяй предъити пред Господем духом и силою Илииною, еще из чрева матере твоея исполнился еси Духа Святаго, отонудуже и Пророк дивный показался еси, егда во утробе матере твоея сый, взыгрался еси радощами пришествию Матере Господни. Бога бо познал еси носима в ложеснах Благодатный и Того матерниим гласом проповедал еси: подобаше бо Божественных вещей преславным быти началом.

Сему убо благоговейно удивляющеся, с радостию тебе вопием: Радуйся, еще во утробе матерней предпославшаго тя Господа чудным веселием предъявивый; радуйся, яко тебе ради и матери твоей Елисавете воплощение Христово открыся. Радуйся, яко и та исполнися Духа Свята; радуйся, яко и она предивная пророчица явися. Радуйся, яко и безсеменный плод Тоя Благословенным пронаречеся; радуйся, Премудросте Божественныя предъявление. Радуйся, святаго супружества благословение; радуйся, неплодных ложесн дивное прозябение. Радуйся, рождением твоим удививый люди; радуйся, светлый Слова гласе. Кондак 4 Бурею сомнения смущенный, иерей Захария не можаше, по словеси ангельскому, проглаголати. Егда же по рождестве твоем Предтече Господень, написа благодатное имя твое, абие отверзошася уста и язык его, и глаголаше, благословя Бога, и пророчества, глаголя: Благословен Господь Бог Израилев, яко посети и сотвори избавление людем Своим, и ты, отроча, Пророк Вышняго наречешися, поя Тому: Аллилуиа.

Икос 4 Слышаша окрест живущии людие о преславном и чудном рождестве твоем, со удивлением глаголаху в себе: «Что убо отроча сие будет? Радуйся, во младенчестве твоем от отца твоего Пророком Вышняго нареченный; радуйся, во отрочестве твоем Духом Святым просвещенный и укрепленный. Радуйся, Бога воплотившегося сродник по плоти бывый; радуйся, от Бога высокое звание Предтечи и Крестителя приемый. Радуйся, заре, свет новый миру возвестившая; радуйся, звездо, путь, ведущий ко Христу, осветившая. Радуйся, деннице Солнца незаходимаго; радуйся, светильниче Света неугасаемаго. Радуйся, путь грядущему Христу уготовляяй; радуйся, ангела и человека в себе являяй.

Кондак 8 Странное и неизреченное смирение воплотившагося Бога Слова видев, богоблаженне Крестителю, Божественную Свою главу приклонивша и рабское крещение приемша, ты и сам весь исполнился еси великаго смирения. Испроси убо боголюбезную добродетель сию и нам, одержимым гордостию, яко да от сердца смиренна вопием Ему: Аллилуиа. Икос 8 Весь благодатных дарований исполненный, течение временныя жизни скончавая, Иоанне богознамените, всех поучал еси исполнением Закона и покаянием благоугождати Господеви. Сего ради благодарственное хваление тебе, великому учителю истины, воспеваем: Радуйся, Закона и оправданий Господних насадителю; радуйся, Иродова беззакония обличителю. Радуйся, о исправлении того рачителю; радуйся, правды ради темничное заключение и узы претерпевый. Радуйся, за истину во главу усеченный; радуйся, яко тело твое от учеников твоих честне погребеся. Радуйся, яко Божиим смотрением глава твоя нетленна соблюдеся; радуйся, яко та на утешение, освящение и цельбы христианом дадеся. Радуйся, яко и деснице твоей, крестившей Господа, вернии благочестне покланяются; радуйся, яко от тебе многая чудеса теми доныне совершаются. Радуйся, яко тобою вернии от страстей безчестия избавляются; радуйся, яко тобою грешнии к покаянию воздвизаются. Кондак 9 Все естество ангельское удивися высоте служения твоего, и Церковь благоговейно прославляет тя, яко друга Христа Бога, предшедшаго пред Ним духом и силою Илииною. Ревнуя бо по истине, дерзновенно обличал еси фарисеев и беззаконнаго Ирода, от него же и мученическую кончину приял еси. Покланяющеся убо честней главе твоей, молимся ти: избави нас от страстей безчестия, да чистым сердцем и усты поем: Аллилуиа. Икос 9 Витийство всякое земнородных не довлеет достойно восхвалити тя, Иоанне богохвальне: тебе бо уста Христовы похвалиша, высша пророков и больша всех рожденных женами тя наименоваша. Отонудуже достойную похвалу принести тебе недоумевающе, вопием ти сицевая: Радуйся, Церкве Христовы великая славо; радуйся, Ангелов предивное чудо. Радуйся, праотцев радость и прославление; радуйся, пророков высокая похвало. Радуйся, Апостолов богосветлый венче; радуйся, святителей велелепая красото. Радуйся, мучеников в новой благодати начало; радуйся, преподобных совершение. Радуйся, праведных удобрение; радуйся, девственников и постников основание. Радуйся, всех христиан великое утешение; радуйся, яко от всех христианских родов имя твое прославляется. Кондак 10 Спасти мир пришедшаго во плоти Христа Бога благовестил еси и сущим во аде: якоже бо денница, предходящая солнцу, осветил еси во тьме и сени смертней седящих. Отонудуже вскоре Господем изведен был еси со всеми от века праведными, поя Ему, яко Избавителю и Победителю смерти: Аллилуиа. Икос 10 Стена и прибежище спасительное всем, молитвенно к тебе притекающим, божественный Иоанне: сего ради песньми похвальными ублажаем тя сице: Радуйся, мощный заступниче наш и верный от бед хранителю; радуйся, злостраждущих от духов злобы скорый помощниче и избавителю. Радуйся, неплодствующим благословение от Бога низпосылаяй; радуйся, притекающих к тебе с верою от треволнения страстей избавляяй. Радуйся, во вражде сущих скоро умиротворяяй; радуйся, во всякой нужде и печали усердно притекающим к тебе скорую помощь подаваяй. Радуйся, благотекущих от самообольщения и прелести изымаяй; радуйся, вручающим себе твоему ходатайству в час смертный помогаяй. Радуйся, любящих тя от воздушных мытарств предстательством твоим свобождаяй; радуйся, почитающих славную память твою вечныя жизни молитвами твоими сподобляяй. Радуйся, нищих и вдовиц и сирот заступление; радуйся, по Бозе и Богородице христианом прибежище и упование. Кондак 11 Пение всякое не довлеет по достоянию доблестей твоих восхвалити тя, Крестителю Господень; но мы, любовию понуждени, дерзаем воспевати величия твоя, еже милостивно приими от нас, первостоятелю у Престола Пресвятыя Троицы, и моли свободитися нам от всякия скверны греховныя, да чистым сердцем и устнами поем Богу: Аллилуиа.

Акафист Иоанну Воину: как читать и в чём помогает

Всю оставшуюся жизнь он отдал служению Господу и людям. О жизни святого осталось немного упоминаний, а вот его дела говорят о его положительных делах. Именно для помощи обращаются к нему с молитвой. Вот текст акафиста Иоанну Воину.

Сама бо Пречистая Матерь Божия ублажи тя и последующих тебе и с радостию благоволение Божие всем возвести: о милейшие вы чада Отца Небеснаго! Сице бо радость Церкви Небесныя о подвизе земныя предвозвести. Сего ради и мы, надеждею на предстательство о нас Матери Господа Сил согреваеми, вопием Царю всех веков: Аллилуиа. Икос 8 Весь желанием Божиим распаляем, носитель любве Христовы явился еси, пастырю добрый.

В ней бо милость и истина сретостася, правда и мир облобызастася; всякая же лесть упразднися, еретическое же злонравие, яко тля, попалися, скорби же человеческия елеем милосердия твоего утолишася. Мы же, нерадивии, сокровищ сих не стяжахом, праведным судом Божиим многим скорбем и печалем достойни явихомся. Но, ведуща тя помощника неусыпна, умильно зовем ти: Радуйся, любве Христовой неутомимый носителю; Радуйся, мира и правды ревностный сеятелю; Радуйся, веры православныя незыблемый хранителю; Радуйся, благочестия и добронравия насадителю; Радуйся, о всем мире печальниче и слезный молитвенниче; Радуйся, Церкве Христовой немеркнущий светильниче; Радуйся, отцев наших похвало, нам же надеждо и утешение; Радуйся, Богоизбранный пастырю, Святыя Руси благодатное украшение; Радуйся, Иоанне, земли Российския молитвенниче предивный. Кондак 9 Всем сущим в бедах и скорбех житейских воздвиже Господь на радость пастыря и чудотворца предивна Иоанна, да хромыя и расслабленныя, слепыя и от духов злых томимыя исцелит, в пагубнем пиянстве и супружестей неверности растлеваемыя к непостыдней жизни призовет, а яже во озлоблении сущия к Богу приведет и сице в душах верных царство Правды Божия насадит, да воспоем вси спасительную песнь Богу: Аллилуиа. Икос 9 Вития многовещаннии недоумеют изъясняти силу молитвы твоея, Иоанне предивне, егда три юноши, дерзнувших поглумитися о тебе и молитве твоей, спасительно наказал еси. Узрев же я кающихся и слезно молящихся, исцеление злохулителю от Бога испросил еси. Тии же, познавше молитвы твоея силу чудодейственную и любве твоея милосердие теплейшее, яко Божия провидца, ублажиша тя похвалами таковыми: Радуйся, благое икономство чина своего богомудренно соблюдый; Радуйся, данный тебе залог, Тело Христово, цел и невредим до последнего твоего издыхания сохранивый; Радуйся, скрижали Богоначертанныя обою Заветов достойне возвестивый; Радуйся, Церковь Христову благочестием пастыря добра прославивый; Радуйся, истиннаго просвещения и христианскаго благочестия ревностный насадителю; Радуйся, кающихся грешников, сирых и убогих милостивый покровителю; Радуйся, мудрый путеводителю, стези правды юным указуяй; Радуйся, судие нелицеприятный, зломудрствующия любовию наказуяй; Радуйся, Иоанне, земли Российския молитвенниче предивный.

Кондак 10 Спасти хотя души ближних своих, ересьми и маловерием обуреваемыя, противу кознем диавольским воздержанием и смирением вооружился еси, отче Иоанне, апостольское и святоотеческое веры исповедание твердо сохранив. Жертвенною же любовию Христу сраспинаяся, душу твою за спасение народа Божия положив, Царствия Небеснаго достигл еси, идеже со Ангелы и лики святых непрестанно Бога славословя, поминай нас, славную память твою празднующих и поющих Богу: Аллилуиа. Икос 10 Стена твердая бысть любовь твоя ко Господу, в ней же утвердися сердце твое, богоносне отче Иоанне. Сего ради всем притекающим к тебе с верою прибежище и утверждение явился еси, да всяческая Христу приобрящеши. Темже и нам, к тебе припадающим, буди стена крепка и ограждение непреодолимое, да не посмеются о нас, хотящия нам злая, во еже в мире и любве Христове пребывати и приносити сия похвалы: Радуйся, светильниче неугасимый, огнем Духа Святаго возжженный; Радуйся, крине, присно благоухаяй, росою благодати Божия напоенный; Радуйся, росо сладкоплодная, благодатными дары верных оживотворяющая; Радуйся, соле земли, от греховнаго тления нас сохраняющая; Радуйся, в море житейстем обуреваемым тихое пристанище; Радуйся, яко душевне и телесне изнемогающим о помощи Божией умоляеши; Радуйся, сердцеведче предивне, верныя от лжемудрствования ограждаяй; Радуйся, силою молитвы чистыя союз супружеския верности укрепляяй; Радуйся, Иоанне, земли Российския молитвенниче предивный. Кондак 11 Песнь достохвальную приносим ти, всеблаженне отче Иоанне, всем житием твоим прославившему Бога. И якоже видехом тя на земли долу у Престола Господня за всех и за вся Владыку мира умолявшаго, сице и ныне на Небеси горе вознеси молитвы твоя, во еже непоколебимей быти Церкви нашей, да из рода в род в Отечестве нашем благочестно славится Имя Триединаго Бога поющими Ему: Аллилуиа.

Икос 11 Светозарную свещу, во мраце жития сущим, зрим тя, Богом избранне отче Иоанне, ты бо на Небесех у Престола Божия в сонме святых и Сил Небесных о нас присно ходатайствуеши, воззри на нас, чад твоих, облегчи наша скорби и исцели наша недуги, да зовем ти: Радуйся, яко в подвизе твоем Имя Пресвятыя Троицы дивно прославися; Радуйся, яко благочестием веры твоея Церковь Христова украсися; Радуйся, яко состраданием к ближним твоим скорби, и болезни, и печали всяческия утоляются; Радуйся, яко молитвами твоими кающиися грешницы Царствию Небесному приуготовляются; Радуйся, спасительных благ земных и небесных щедрый подателю; Радуйся, от враг видимых и невидимых надежный избавителю; Радуйся, яко в земном Едеме, Церкви Христовой, подвигом добрым просиял еси; Радуйся, яко доброты райския, уготованная праведным, восприял еси; Радуйся, Иоанне, земли Российския молитвенниче предивный. Кондак 12 Благодатных даров Духа Святаго кладезь преисполненный яви в тебе Господь, отче наш Иоанне, да тобою и мы сих причастницы будем и тако познаем милость Божию к нам, яко не отступит, ниже посрамит нас Господь, егда благодарными усты и чистым сердцем, уповающе на милость благоутробия Его, воспоем Ему: Аллилуиа. Икос 12 Поюще твое достохвальное житие на земли и славу, юже стяжал еси на Небеси, молим тя, блаженне Иоанне, вознеси о нас молитвы Богу, да помиловани будем в день судный и, спасаеми твоими молитвами, тако тебе воззовем: Радуйся, богоизбранне и богопрославленне пастырю земли Российския; Радуйся, яко воспел еси имя Божие, аки орган мусикийский; Радуйся, пророком и апостолом добре поревновавый; Радуйся, бежати гнева Божия и творити плоды покаяния мудре наставивый; Радуйся, об Отечестве и народе нашем теплый молитвенниче; Радуйся, веры православныя истинный исповедниче; Радуйся, пресветлый лучу, путь к жизни вечней осияваяй; Радуйся, неисчерпаемую благость Божию нам открываяй; Радуйся, трапезо неоскудеваемая, от неяже монаси и мирстии питаются; Радуйся, учителю Правды Божия, еюже старцы и юноши украшаются; Радуйся, яко ихже даде тебе Господь, сотворил еси я Богу в радование; Радуйся, яко от небожителей приял еси о Господе целование.

Я дважды был в данном Соборе на этих службах.

Во второе посещение меня завели в алтарь, где мне, именно по промыслу Божию, пришлось минут 15 ожидать ныне усопшего патриарха Алексия II. И за это время я много раз молясь прикладывался к металлической гробнице Святого Царя и к рядом стоящему его черного цвета бюсту, накрытому платком, а также гробнице его старшего сына, там же находящемуся. После минутной встречи, разговора и патриаршего благословения, я приложился и к мощам младшего сына Царя Иоанна — убиенного святого отрока Царевича-Мученика Димитрия Угличского, украшенная рака с мощами которого находится в центре храма. Там же, прямо в храме, стоят более 2-х десятков металлических гробов со святыми мощами — князей: Димитрия Донского и др, царей Романовых: первого из них — Михаила Федоровича, его сына — Алексия Михайловича и др.

Становится до слез обидно когда видишь, что не воздается должное столько сделавшему для Родины, и не просто человеку, а Богопомазаннику, Православному Самодержцу, великому защитнику, труженику и молитвеннику за Святую Русь. Аналогично, не оценен до сих пор по достоинству, ни священноначалием МП, не говоря уже о властях, спасительный не только для нас, но и для всего человечества, величайший христоподражательный подвиг Святого Царя — искупителя Николая II. К сожалению, носителем и хранителем Божественной Истины, исторической правды и веры в такие периоды истории, как это и было неоднократно, становятся лишь отдельные Отцы Святой Матери Церкви и простой русский православный народ. Подождем немного, ибо скоро придет время и все Богом будет открыто.

Кто есть кто, кто и как служил Родине, нашей любимой и дорогой России. В 19-м веке с целью опорочивания святого Государя было специально создано очень деятельное еврейское лобби из художников, писателей, артистов. Нет сомнения, что и сегодняшние клеветники на святого Царя, обманщики народа, получат заслуженное еще здесь, в этом мире, а тем более, на справедливом и безпристрастном Божьем Суде, как в свое время получили все предыдущие, причем очень наглядно. Так у художника еврея Ильи Репина, после написания лживой картины «Иван Грозный убивает своего сына», стала сохнуть писавшая ее правая рука.

Другой перспективный художник Шварц, также негативно изобразивший «раскаявшегося после убийства сына» Грозного Царя, вдруг скоропостижно умирает в 30-летнем возрасте. А артисты, хульно игравшие его, вскоре умирали. Господь еще раз предупреждает всех: «Не трогайте помазанных Мною! Несколько слов о пресловутом многоженстве Святого Царя.

Его первая и любимая супруга Анастасия Романова была кроткой, благочестивой женщиной, истинно христианской женой, которую очень любил народ. С ней Государь повенчался в 1547 году. Но перед этим таинством Царь с будущей царицей наложили на себя 40-дневный строгий пост и пешком прошли из Москвы в Свято-Троицкую Сергиеву лавру на благословение к преподобному Сергию. Это ли не показатель духовной чистоты этой венценосной пары.

Но Анастасию очень невзлюбили приближенные и доверенные царя — князь Адашев и поп Сильвестр, видевшие, что та своим ангельским сердцем раскрыла и поняла их лицемерные, изменнические и лживые душонки. Поэтому, с помощью польской еврейки Марии, занимавшейся каббалой и тайно сожительствовавшей с Адашевым, они смогли ее хитро отравить в 1560 году. Царь очень долго горевал, больше вовсе не хотел жениться и 10 лет жил в чистоте. Но митрополит Макарий упорно убеждал его взять другую жену.

Наконец Государь согласился, а точнее подчинился уговорам святителя. Второй женой стала черкесская княжна Мария. В 40-летнем возрасте Иоанн вновь овдовел. И снова, теперь уже бояре упрашивали его привести третью жену.

Всем нужен был наследник. Старший сын Царя Иоанн был очень болезненный, просился в монахи и вскоре умер, тяжело заболев в паломнической поездке. Другой его сын — Федор оказался безплоден. Выбор Царя пал на Марфу Собакину, которая также была отравлена, причем на своей же свадьбе и отошла к Богу после тяжелой болезни уже через 2 недели, и которую Иоанн даже не познал как жену.

Поэтому, ввиду этой государственно важной и объективной причины, все вместе уговаривали его жениться в 4-й раз, а фактически в 3-й. Именно это число жен Святого Царя Иоанна и подтверждают 4 гробницы в усыпальнице для цариц. Последняя, 4-я жена, Мария Ногая родила Царевича-Мученика Димитрия Угличского, ныне канонизированного, которому царские враги еще в отроческом возрасте, помогли уйти из жизни. Поэтому, большой грех помышлять, а не только убеждать других, что такой молитвенник и благочестивый богобоязненный верующий человек, как наш Государь Иоанн Грозный, тяготевщий к монашеству и живший по строгому монастырскому Уставу, благословлялся Церковью на браки «распаляемый похотью и для телесного услаждения», как утверждали злопыхатели и его враги, в том числе и в наши дни.

Вплоть до революции, и даже позже, многие люди в молитвах обращались к Святому Царю, особенно в судебных тяжбах, и всегда получали от него скорую помощь. Не помню, кто-то из Отцов Церкви сказал: кто будет почитать и молиться св. Царю Иоанну Васильевичу Грозному, за того будет молиться и его младший сын святой Димитрий Угличский. Верни нам в Россию поскорее грядущего Царя — победителя, великую пламенную веру, мудрость и образ правления которого, как свидетельствуют пророчества, показал нам Грозный Государь, и сотвори свой, хотя и милосердный, но справедливый Суд Божий!

Помогите нам спасти наши грешные души и наше многострадальное Отечество — Святую Русь! Да будет так, и свершится воля Твоя, Господи! Со школьной скамьи русским людям внушается, что царь Иван Грозный — «демоническая и злобная натура», в лучшем случае — «психопат и маньяк», который устроил страшную бойню собственного народа. Одержимому манией преследования самодержцу всюду мерещились несуществующие заговоры, в борьбе с которыми он почти уничтожил «национальную элиту в лице прогрессивных бояр и высших государственных чиновников».

Под стать своему царю были и сподвижники — опричники. Опричники якобы прославились успехами в уничтожении собственного народа, но трусливо бежали перед татарами и другими иноземными войсками. Откуда взялся этот грязный и наглый обман? Его авторами были недобитые Иваном Грозным предатели-бояре.

Позднее этот миф поддерживался многими историками в угоду династии Романовых, которые в действительности были всего лишь боярским родом, и не имевшим права не только на царство, но даже на княжеское достоинство звание. Отец первого царя из рода Романовых, Михаила, который позднее стал патриархом Филаретом, был одним из тех, кто в Смутное время поехал с делегацией предателей к польскому королю Сигизмунду, чтобы просить на русский престол его сына Владислава. Сигизмунд в это время уже несколько месяцев осаждал русский город Смоленск. Как называть людей, которые поехали во враждебный военный лагерь, чтобы просить у главного врага, его сына на Русское Царство?

Имя им только одно — предатели. Одним из первых предателей и был Филарет Романов, отец Михаила, первого царя из рода Романовых. В героической борьбе Русского народа против польских интервентов Филарет Романов никак себя не проявил, потому что так и остался у поляков. К этому нужно добавить, что самозванец Лжедмитрий I фактически сделал его митрополитом, а несколько позже, уже другой самозванец Лжедмитрий II «Тушинский вор» , провозгласил Филарета Романова патриархом, хотя был еще жив настоящий патриарх Святой Гермоген, которого поляки держали в плену за то, что он призывал Русский народ изгнать поляков из Русской Земли.

После победы Русского народа над польско-католическими агрессорами предатели-бояре боялись ответственности в том случае, если будет избран сильный царь, каким был Иван Грозный. Поэтому они организовали «избрание» царём Михаила Романова, который, по их боярскому выражению, «…головой и ножками слаб, а потому нашей боярской воле послушен будет». Да к тому же… Филарет Романов, был такой же боярин-предатель, как и они… Как же в действительности всё обстояло в это драматическое и героическое время? К середине XVI века положение России было не просто тяжёлым, оно было катастрофическим: со всех сторон Русь окружали враждебные и агрессивные соседи.

Эти страны составляли католическую военно-политическую коалицию и, кроме захвата территории и ограбления, ставили своей целью уничтожение Православия и насаждение католицизма. К военным действиям против России их подталкивал и «благословлял» Ватикан. С юга и востока находились татары: Крымское ханство, Астраханское ханство, Казанское ханство. Татары, за спиной которых стояла Турция, помимо грабежа, захвата рабов и территорий, также имели своей целью уничтожение Православной Веры и насаждения ислама.

Часто набеги татар происходили даже по два раза в год, во время сева и уборки урожая, и это, как правило, помимо всего прочего, вызывало голод. Ежегодно татары угоняли захваченных в плен тысячи русских людей, это продолжалось из года в год и было катастрофично для народа, поскольку всё население страны в то время не превышало 10 миллионов человек. По свидетельству современника, сидевший на Перекопе еврей — скупщик рабов, наблюдал нескончаемые вереницы пленных, изумленно восклицал: «Остались ли еще люди в той стране?! Постоянные войны и ежегодные татарские набеги, результатом которых был голод, вызывали эпидемии чумы и оспы, которые, как свидетельствуют летописи, через каждые несколько лет опустошали целые области, нередко унося жизни десятков и даже сотен тысяч людей.

Все историки признают, что упадок Великого Новгорода был вызван именно страшной эпидемией чумы, а вовсе не конфискациями имущества, порками и немногочисленными казнями сторонников присоединения к Литве. Таково было положение Русского государства к 1547 году, ко времени венчания на царство 16-летнего Ивана IV Васильевича, прозванного впоследствии Грозным. Все выше перечисленное усугублялось внутри национальным духовным кризисом. Этот кризис заключался в самоизоляции значительной части боярства и духовенства.

Среди боярства была распространена ересь жидовствующих.

Радуйся, служения апостольскаго причастниче; Радуйся, по словеси Апостола Петра стадо Божие пасый. Радуйся, не нуждею, но волею и по Бозе сие посещавый; Радуйся, мздоимства твердый искоренителю.

Радуйся, правил церковных нелицеприятный блюстителю; Радуйся, ленивыя рабы праведно изгнавый. Радуйся, яко во благое трудившиися от тебе похвалишася и укрепишася; Радуйся, Церкве испытанный управителю. Кондак 10 Спасению паствы твоея служити не престал еси Иоанне, от Асии в Царьград возвратився.

Егда же царицы и именитых злонравное житие обличати безбоязненне начал еси, скорби многи приял еси; тобою бо обличаемии, не могуще абие яве заградити праведная уста твоя, тайно ковы деяху, во еже погубити тя, чисте Богови взывающа: Аллилуиа. Икос 10 Стена невинно гонимым иноком явился еси, Иоанне: сего ради яве обнажися злоба велия, юже врази на тя имеяху. Льстивый бо Феофил со царицею нечестиво на соборищи оболга н низложи тя, не помянув трудов твоих во благо отечествия.

Мы же сия благодарне воспоминаем, глаголюще: Радуйся, дивную любовь ко отечеству земному показавый; Радуйся, Царяграда от варварского нашествия свободителю. Радуйся, Гаины, грознаго вождя готфскаго, укротителю; Радуйся, милостей древних, церкви царьми дарованных, охранителю. Радуйся, Евтропию властному убежище церковное отъяти не попускавый; Радуйся, последи в сем убежищи тогожде Евтропия гонима спасый.

Радуйся, ополчатися за тя присным воспретивый; Радуйся, меча противу врагов неподъемый. Радуйся, властем повинувыйся и сего ради волею в руки воинов нощию предавыйся; Радуйся, из отечествия правды ради изгнанный. Кондак 11 Пением радостным изменися вскоре плачь паствы твоея, доблий страдальче: во изгнание бо влекому ти, внезапу гром возгреме, молния возблиста и, ветром шумящим, земля поколебася.

Яже видящи и трепещущи, царица раскаяся и честне тя возврати, смиренно вопиющи Богу: Аллилуиа. Икос 11 Светлую православия свещу, сугубо царица возненавиде тя вскоре, егда обличил еси ю, подобие свое близ храма поставльшую: сего ради, сторицею осужденный, в Кукузе, веси дальней и малей, заточен был еси, Иоанне. Приими убо от нас сицевыя хвалы: Радуйся, по словеси Иеремиину от юности ярем Божий подъемый; Радуйся, по глаголу Христову, руку делания на рало духовное возложивый.

Радуйся, до конца вспять не отвративыйся; Радуйся, противу царицы злонравныя возгремевый. Радуйся, тою, аки Креститель Иродиадою, возненавиденный; Радуйся, от убийц незримо ангелом спасенный. Радуйся, в дому твоем любовию паствы твоея хранимый; Радуйся, клевретами неправедных судей уничиженный.

Радуйся, в заточение со смирением безропотно шедый; Радуйся, верными оплаканный. Радуйся, за Господа распятаго изъязвленный и заушенный; Радуйся, яко мученицы со Предтечею на небесех о терпении твоем ликоваху.

Виртуальный хостинг

  • Санкт-Петербургская Митрополия Русской Православной Церкви (Московский Патриархат)
  • Акафист св. ап. Иоанну Богослову | Покровский Хотьков монастырь
  • Отзывы, вопросы и статьи
  • Акафист Пророку Предтече и Крестителю Господню Иоанну

Акафист святителю Иоанну архиепископу Шанхайскому и Сан-Францисскому, чудотворцу

Akafist Ioannu Predteče#Малая подорожная книжица. Канон молебный ко святому праведному Иоанну Русскому, исповеднику Творение Даниила монаха. Избранный от лет древних быти Предтечею и Крестителем Спасителя мира Христа Бога, Иоанне богохвальне, прославляюще прославльшаго тя Господа. Акафист иоанну крестителю Иоанн Креститель является самым известным и любимым божьим угодником, которого так же почитают, как и Пречистую Деву Марию.

Акафист святителю Иоанну архиепископу Шанхайскому и Сан-Францисскому, чудотворцу

Список акафистов. Акафист святому славному пророку, Предтече и Крестителю Господню Иоанну. Радуйся, великий Иоанне, Пророче, Предтече и Крестителю Господень. Акафист святому чудотворцу Иоанну Воину. Слушайте и скачивайте акафист святому иоанну воину бесплатно на Хотплеере в mp3 (ID: 41c7). Текст акафиста утвержден для употребления за богослужением и в домашней молитве на заседании Священного Синода 24 августа 2023 года.

Акафист Предтече Иоанну Крестителю – текст читать и слушать

По молитвам перед этой иконой и по возложении обруча и сейчас постоянно происходят чудеса — монахини обители ведут записи многочисленных случаев исцелений. На иконе висят дары — множество драгоценностей, которые приносят люди в благодарность за помощь, которую послал им Иоанн Креститель. Большинство исцелений связаны с болезнями головы — традиционно этому святому обращаются именно с такими недугами. Кроме того, по молитвам к Иоанне Предтече исцеляются и душевные болезни, меняется образ мыслей — великий пророк и проповедник покаяния помогает обрести веру Христову и направить свою жизнь согласно заповедям Божиим. Исцеление опухоли головного мозга Это чудо произошло в 2002 году. У одной женщины обнаружили опухоль головного мозга и ей предстояла трепанация черепа и операция по ее удалению. Женщина всю жизнь была неверующей, но по совету близких пошла в монастырь к чудотворной иконе Иоанна Предтечи с обручем — как к своей последней надежде. После этого, уже на предоперационном обследовании врачи не обнаружили опухоль — о чем и рассказала благодарная женщина монахиням Иоанно-Предтеченского монастыря.

Дважды исцеленная Два случая исцеления произошло по молитвам к святому Иоанну Предтечи у рабы Божией Г. Однажды зимой она упала и сильно ударилась головой. После обследования в Первой градской и Пятидесятой клинической больницах ей были поставлены диагнозы: трещина лобной кости, костный фрагмент в подвешенном состоянии и сотрясение головного мозга, даны направления на операцию. Перед операцией знакомые посоветовали ей помолиться у иконы Иоанна Предтечи с обручем. Помолившись в монастыре и приложившись к иконе, женщина сразу почувствовала облегчение. На следующий день ей сделали компьютерную томографию и не обнаружили никаких повреждений черепа. В 2002 году этой же женщине предстояла операция по перфорации кости из-за хронического гайморита.

Перед операцией она снова пришла в Иоанно-Предтеченский монастырь, прочитала канон святому и приложилась к иконе и обручу. На следующий день операцию отменили — она уже не требовалась. После этого женщина пришла к монахиням и подробно описала эти исцеления. Обращение неверующего мужа Одна женщина Н. По ее словам, он был настоящим атеистом и у них возникало много семейных разногласий и скандалов из-за ее веры и хождения в церковь. По совету знакомой женщина начала молиться Иоанну Предтече и совершенно неожиданно ее муж принял святое Крещение и стал христианином. Кто такой Иоанн Креститель?

Его называют Пророком, Предтечей и Крестителем. Что это означает? Пророком он является потому, что он получил откровение, что Иисус Христос — не простой смертный, а Сын Божий. Слово «Предтеча» означает предшествующий. Так Иоанна Крестителя называют потому, что его рождение предшествовало Рождеству Христову. Также он имеет ещё одно «звание» — Креститель. Так св.

Иоанна называли потому, что в начале первого тысячелетия в Иудее существовал обряд омовения. Погружаясь в воду с головой, евреи тех лет очищались от скверны например, от прикосновения к покойнику или после поедания запрещенных продуктов. Иоанн Предтеча переосмыслил имеющийся обряд омовения. Теперь, погружаясь в воду, человек каялся в грехах. Когда нужно молиться акафистом Иоанну Крестителю? Он является небесным покровителем мужчин, носящих имя Иван, а также людей, занимающихся пчеловодством. Что делать, если у вас другая проблема?

Впрочем, если у вас возникла другая проблема, и вы хотите попросить подвижника об её благополучном разрешении, то можно без колебаний приступать к соборной молитве. Как можно молиться Иоанну Крестителю? Виды молитв Молиться Иоанну Крестителю можно практически везде. Во-первых, молитва ему может совершаться келейно то есть дома.

Иоанну Предтече можно в один из дней его памяти: 20 января, 9 марта, 7 июня, 7 июля, 11 сентября, 6 и 25 октября.

Слушать на видео акафист святому Иоанну Предтече Читать православный текст акафиста Иоанну Предтече Кондак 1 Избранный от лет древних быти Предтечею и Крестителем Спасителя мира Христа Бога, Иоанне богохвальне, прославляюще прославльшаго тя Господа, похвальная восписуем ти, яко большему всех рожденных женами, во плоти ангелу, покаяния проповеднику. Ты же, яко имеяй велие дерзновение ко Господу, от всяких бед свобождая и к покаянию воздвизай нас, любовию тебе зовущих: Радуйся, великий Иоанне, Пророче, Предтече и Крестителю Господень. Икос 1 Архангел Гавриил, предстояй пред Богом послан бысть ко иерею Захарии, егда той служа по чину чреды своея, вниде покадити в церковь Господню, и, представ одесную алтаря кадильнаго, благовествоваше о твоем рождестве, великий Иоанне, возвещая Захарии радость и веселие и яко мнози о рождестве твоем возрадуются. Сего ради и мы, дивному о тебе Божию благоволению чудящеся и радующеся, со благоговением в похвалу тебе вопием: Радуйся, Совета Божия неизреченного таинниче; радуйся, дивнаго смотрения Его исполнение. Радуйся, прежде лет многих пророчеством Исаии проявленный; радуйся, вестниче пред лицем Господним, древне прореченный.

Радуйся, предназначенный быти великим пророком Вышняго; радуйся, по обетованию Ангела рожденый. Радуйся, еще во чреве матере твоея Духа Святаго исполненный; радуйся, прежде рождества твоего на великое служение извещенный. Радуйся, неплодства родителей разрешение; радуйся, иерея Божия радость и веселие. Кондак 2 Видя Захария явльшагося ему Ангела, смутися, и страх нападе нань, и не верова словесем благовестия его о рождестве твоем: егда же за неверие немотою связан быстъ, удивляшеся преславному чудеси, всем сердцем вопия Богу: Аллилуиа. Икос 2 Разум неуразумеваемый разумети ищуще людие, ждуще Захарию, чудяхуся, умедлившу ему в церкви; изшедшу же ему и не могущу глаголати к ним, но токмо помавающу, разумеша вси, яко видение виде в церкви.

Мы же, прославляюще дивнаго Творца чудес, Бога, вопием тебе таковая: Радуйся, благий виновниче безгласия отча; радуйся, слез матере твоея пременение на радость. Радуйся, тоя поношения в людех отъятие; радуйся, великое рождшим тя утешение. Радуйся, яко в шестый месяц о зачатии твоем Пресвятая Дева Мария в Назарете от Ангела известися; радуйся, яко о рождестве твоем мнози возвеселишася. Радуйся, яко имя благодатное от Ангела нареченное, получивый; радуйся, яко именем твоим немотствование отца твоего Захарии разрешися. Радуйся, яко Имя Божие о тебе отцем твоем благословися; радуйся, яко о чуднем рождестве твоем страх и удивление в окрест живущих явися.

Радуйся, яко по всей стране Иудейстей о дивнем рождестве твоем возвестися; радуйся, яко тобою спасение многим в мире сем явися. Кондак 3 Сила Вышняго разреши неплодство заматоревшия во днех своих праведныя Елисаветы: зачат бо тя, славный Предтече Господень, и таяшеся месяц пять, глаголющи: яко тако мне сотвори Господь во дни, в няже призре отъяти поношение мое в человецех. Икос 3 Имеяй предъити пред Господем духом и силою Илииною, еще из чрева матере твоея исполнился еси Духа Святаго, отонудуже и Пророк дивный показался еси, егда во утробе матере твоея сый, взыгрался еси радощами пришествию Матере Господни. Бога бо познал еси носима в ложеснах Благодатный и Того матерниим гласом проповедал еси: подобаше бо Божественных вещей преславным быти началом. Сему убо благоговейно удивляющеся, с радостию тебе вопием: Радуйся, еще во утробе матерней предпославшаго тя Господа чудным веселием предъявивый; радуйся, яко тебе ради и матери твоей Елисавете воплощение Христово открыся.

Более 2 тысяч человек молятся друг за друга в нашем чате каждый день. Бог слышит общие молитвы. Акафист святому Предтече Господню Иоанну 2178 просмотров Кондак 1 Избранный от лет древних быти Предтечею и Крестителем Спасителя мира Христа Бога, Иоанне богохвальне, прославляюще прославльшаго тя Господа, похвальная восписуем ти, яко большему всех рожденных женами, во плоти ангелу, покаяния проповеднику. Ты же, яко имеяй велие дерзновение ко Господу, от всяких бед свобождая и к покаянию воздвизай нас, любовию тебе зовущих: Радуйся, великий Иоанне, Пророче, Предтече и Крестителю Господень. Икос 1 Архангел Гавриил, предстояй пред Богом послан бысть ко иерею Захарии, егда той служа по чину чреды своея, вниде покадити в церковь Господню, и, представ одесную алтаря кадильнаго, благовествоваше о твоем рождестве, великий Иоанне, возвещая Захарии радость и веселие и яко мнози о рождестве твоем возрадуются. Сего ради и мы, дивному о тебе Божию благоволению чудящеся и радующеся, со благоговением в похвалу тебе вопием: Радуйся, Совета Божия неизреченного таинниче; радуйся, дивнаго смотрения Его исполнение.

Радуйся, прежде лет многих пророчеством Исаии проявленный; радуйся, вестниче пред лицем Господним, древне прореченный. Радуйся, предназначенный быти великим пророком Вышняго; радуйся, по обетованию Ангела рожденный. Радуйся, еще во чреве матере твоея Духа Святаго исполненный; радуйся, прежде рождества твоего на великое служение извещенный. Радуйся, неплодства родителей разрешение; радуйся, иерея Божия радость и веселие. Радуйся, дщере Аароновы прозябение; радуйся, плод молитвы Богодарованный. Кондак 2 Видя Захария явльшагося ему Ангела, смутися, и страх нападе нань, и не верова словесем благовестия его о рождестве твоем: егда же за неверие немотою связан быстъ, удивляшеся преславному чудеси, всем сердцем вопия Богу: Аллилуиа.

Икос 2 Разум неуразумеваемый разумети ищуще людие, ждуще Захарию, чудяхуся, умедлившу ему в церкви; изшедшу же ему и не могущу глаголати к ним, но токмо помавающу, разумеша вси, яко видение виде в церкви. Мы же, прославляюще дивнаго Творца чудес, Бога, вопием тебе таковая: Радуйся, благий виновниче безгласия отча; радуйся, слез матере твоея пременение на радость. Радуйся, тоя поношения в людех отъятие; радуйся, великое рождшим тя утешение. Радуйся, яко в шестый месяц о зачатии твоем Пресвятая Дева Мария в Назарете от Ангела известися; радуйся, яко о рождестве твоем мнози возве-селишася. Радуйся, яко имя благодатное от Ангела нареченное, получивый; радуйся, яко именем твоим немотствование отца твоего Захарии разрешися. Радуйся, яко Имя Божие о тебе отцем твоем благословися; радуйся, яко о чуднем рождестве твоем страх и удивление в окрест живущих явися.

Радуйся, яко по всей стране Иудейстей о дивнем рождестве твоем возвестися; радуйся, яко тобою спасение многим в мире сем явися. Кондак 3 Сила Вышняго разреши неплодство заматоревшия во днех своих праведныя Елисаветы: зачат бо тя, славный Предтече Господень, и таяшеся месяц пять, глаголющи: яко тако мне сотвори Господь во дни, в няже призре отъяти поношение мое в человецех. Егда же прия Имущую во чреве Христа, исполнися Духа Свята и возопи гласом ве-лиим: "Откуду мне сие, яко прииде Мати Господа моего ко мне! Икос 3 Имеяй предъити пред Господем духом и силою Илииною, еще из чрева матере твоея исполнился еси Духа Святаго, отонудуже и Пророк дивный показался еси, егда во утробе матере твоея сый, взыгрался еси радощами пришествию Матере Господни. Бога бо познал еси носима в ложеснах Благодатный и Того матерниим гласом проповедал еси: по-добаше бо Божественных вещей преславным быти началом. Сему убо благоговейно удивляющеся, с радостию тебе вопием: Радуйся, еще во утробе матерней предпославшаго тя Господа чудным веселием предъявивый; радуйся, яко тебе ради и матери твоей Елисавете воплощение Христово открыся.

Радуйся, яко и та исполнися Духа Свята; радуйся, яко и она предивная пророчица явися. Радуйся, яко и безсеменный плод Тоя Благословенным пронаречеся; радуйся, Премудросте Божественныя предъявление. Радуйся, святаго супружества благословение; радуйся, неплодных ложесн дивное прозябение. Радуйся, рождением твоим удививый люди; радуйся, светлый Слова гласе.

Радуйся, неплодства родителей разрешение; радуйся, иерея Божия радость и веселие. Радуйся, дщере Аароновы прозябение; радуйся, плод молитвы Богодарованный. Кондак 2 Видя Захария явльшагося ему Ангела, смутися, и страх нападе нань, и не верова словесем благовестия его о рождестве твоем: егда же за неверие немотою связан быстъ, удивляшеся преславному чудеси, всем сердцем вопия Богу: Аллилуиа. Икос 2 Разум неуразумеваемый разумети ищуще людие, ждуще Захарию, чудяхуся, умедлившу ему в церкви; изшедшу же ему и не могущу глаголати к ним, но токмо помавающу, разумеша вси, яко видение виде в церкви. Мы же, прославляюще дивнаго Творца чудес, Бога, вопием тебе таковая: Радуйся, благий виновниче безгласия отча; радуйся, слез матере твоея пременение на радость.

Радуйся, тоя поношения в людех отъятие; радуйся, великое рождшим тя утешение. Радуйся, яко в шестый месяц о зачатии твоем Пресвятая Дева Мария в Назарете от Ангела известися; радуйся, яко о рождестве твоем мнози возве-селишася. Радуйся, яко имя благодатное от Ангела нареченное, получивый; радуйся, яко именем твоим немотствование отца твоего Захарии разрешися. Радуйся, яко Имя Божие о тебе отцем твоем благословися; радуйся, яко о чуднем рождестве твоем страх и удивление в окрест живущих явися. Радуйся, яко по всей стране Иудейстей о дивнем рождестве твоем возвестися; радуйся, яко тобою спасение многим в мире сем явися. Кондак 3 Сила Вышняго разреши неплодство заматоревшия во днех своих праведныя Елисаветы: зачат бо тя, славный Предтече Господень, и таяшеся месяц пять, глаголющи: яко тако мне сотвори Господь во дни, в няже призре отъяти поношение мое в человецех. Егда же прия Имущую во чреве Христа, исполнися Духа Свята и возопи гласом ве-лиим: "Откуду мне сие, яко прииде Мати Господа моего ко мне! Икос 3 Имеяй предъити пред Господем духом и силою Илииною, еще из чрева матере твоея исполнился еси Духа Святаго, отонудуже и Пророк дивный показался еси, егда во утробе матере твоея сый, взыгрался еси радощами пришествию Матере Господни. Бога бо познал еси носима в ложеснах Благодатный и Того матерниим гласом проповедал еси: по-добаше бо Божественных вещей преславным быти началом.

Сему убо благоговейно удивляющеся, с радостию тебе вопием: Радуйся, еще во утробе матерней предпославшаго тя Господа чудным веселием предъявивый; радуйся, яко тебе ради и матери твоей Елисавете воплощение Христово открыся. Радуйся, яко и та исполнися Духа Свята; радуйся, яко и она предивная пророчица явися. Радуйся, яко и безсеменный плод Тоя Благословенным пронаречеся; радуйся, Премудросте Божественныя предъявление. Радуйся, святаго супружества благословение; радуйся, неплодных ложесн дивное прозябение. Радуйся, рождением твоим удививый люди; радуйся, светлый Слова гласе. Кондак 4 Бурею сомнения смущенный, иерей Захария не можаше, по словеси ангельскому, проглаголати. Егда же по рождестве твоем Предтече Господень, написа благодатное имя твое, абие отверзошася уста и язык его, и глаголаше, благословя Бога, и пророчества, глаголя: Благословен Господь Бог Израилев, яко посети и сотвори избавление людем Своим, и ты, отроча, Пророк Вышняго наречешися, поя Тому: Аллилуиа. Икос 4 Слышаша окрест живущии людие о преславном и чудном рождестве твоем, со удивлением глаголаху в себе: "Что убо отроча сие будет? Радуйся, во младенчестве твоем от отца твоего Пророком Вышняго нареченный; радуйся, во отрочестве твоем Духом Святым просвещенный и укрепленный.

Радуйся, Бога воплотившегося сродник по плоти бывый; радуйся, от Бога высокое звание Предтечи и Крестителя приемый. Радуйся, заре, свет новый миру возвестившая; радуйся, звездо, путь, ведущий ко Христу, осветившая. Радуйся, деннице Солнца незаходимаго; радуйся, светильниче Света неугасаемаго. Радуйся, путь грядущему Христу уготовляяй; радуйся, ангела и человека в себе являяй. Кондак 5 Богопротивное веление беззаконнаго детоубийцы Ирода изгна тя из дому отча в непроходную пустыню, носима материю, Предтече Господень, идеже и пребывал еси до дне явления твоего ко Израилю, ядый акриды и мед дивий и Богу вопия: Аллилуиа.

Похожие новости:

Оцените статью
Добавить комментарий