Слова Иоанна о Христе «Вот Агнец Божий, который берет на Себя грехи мира» многих привели к Богу и служению Ему. Видя Христос Господь сердца твоего благое намерение, Иоанн блаженный, предначертал тебе тернистый и многотрудный путь спасения: когда был с войском царя Петра.
Акафист святому Предчете Господню Иоанну
Акафист cвященноисповеднику Иоанну Оленевскому | Буря помышлений сумнительных найде на тя, Иоанне священномучениче, егда тестю твоему, в болезнех и недузех лежащу, зваху тя южики твоя во отечествие вернутися. |
Акафист праведному Иоанну Кронштадтскому | Акафист Слава Богу за всё благодарственный. Akathist Glory to God prayer, thanksgiving. |
Акафист Иоанну Воину | Чтобы правильно произносить текст акафиста Иоанну Крестителю, стоит послушать, как это делает чтец на этом видео. |
Акафист Иоанну Предтече Скачать mp3 | Каких либо строгих ограничений, когда можно келейно читать акафист Иоанну Предтече, не существует: к Богу через молитвы к пророку можно обращаться в любое время. |
Акафист святому праведному Иоанну Русскому, чудотворцу
Немного о моем отношении к Государю. Я очень почитаю, люблю и уважаю Величайшего из Царей — этого первого Богопомазанника на Святой Руси, и каждый день ему молюсь. Именно при нем и его многими трудами Русь стала именоваться Святою, очистившись опричниною от ересей и еретиков, стала истинным Домом Пресвятой Богородицы, Третьим и последим Римом в мировой истории человечества. Несколько лет назад мне очень посчастливилось, о чем я давно мечтал, приложиться к гробнице с его святыми мощами в алтаре Архангельского Собора Кремля. Там два раза в год проходят патриаршие службы на архангельские праздники.
Я дважды был в данном Соборе на этих службах. Во второе посещение меня завели в алтарь, где мне, именно по промыслу Божию, пришлось минут 15 ожидать ныне усопшего патриарха Алексия II. И за это время я много раз молясь прикладывался к металлической гробнице Святого Царя и к рядом стоящему его черного цвета бюсту, накрытому платком, а также гробнице его старшего сына, там же находящемуся. После минутной встречи, разговора и патриаршего благословения, я приложился и к мощам младшего сына Царя Иоанна — убиенного святого отрока Царевича-Мученика Димитрия Угличского, украшенная рака с мощами которого находится в центре храма.
Там же, прямо в храме, стоят более 2-х десятков металлических гробов со святыми мощами — князей: Димитрия Донского и др, царей Романовых: первого из них — Михаила Федоровича, его сына — Алексия Михайловича и др. Становится до слез обидно когда видишь, что не воздается должное столько сделавшему для Родины, и не просто человеку, а Богопомазаннику, Православному Самодержцу, великому защитнику, труженику и молитвеннику за Святую Русь. Аналогично, не оценен до сих пор по достоинству, ни священноначалием МП, не говоря уже о властях, спасительный не только для нас, но и для всего человечества, величайший христоподражательный подвиг Святого Царя — искупителя Николая II. К сожалению, носителем и хранителем Божественной Истины, исторической правды и веры в такие периоды истории, как это и было неоднократно, становятся лишь отдельные Отцы Святой Матери Церкви и простой русский православный народ.
Подождем немного, ибо скоро придет время и все Богом будет открыто. Кто есть кто, кто и как служил Родине, нашей любимой и дорогой России. В 19-м веке с целью опорочивания святого Государя было специально создано очень деятельное еврейское лобби из художников, писателей, артистов. Нет сомнения, что и сегодняшние клеветники на святого Царя, обманщики народа, получат заслуженное еще здесь, в этом мире, а тем более, на справедливом и безпристрастном Божьем Суде, как в свое время получили все предыдущие, причем очень наглядно.
Так у художника еврея Ильи Репина, после написания лживой картины «Иван Грозный убивает своего сына», стала сохнуть писавшая ее правая рука. Другой перспективный художник Шварц, также негативно изобразивший «раскаявшегося после убийства сына» Грозного Царя, вдруг скоропостижно умирает в 30-летнем возрасте. А артисты, хульно игравшие его, вскоре умирали. Господь еще раз предупреждает всех: «Не трогайте помазанных Мною!
Несколько слов о пресловутом многоженстве Святого Царя. Его первая и любимая супруга Анастасия Романова была кроткой, благочестивой женщиной, истинно христианской женой, которую очень любил народ. С ней Государь повенчался в 1547 году. Но перед этим таинством Царь с будущей царицей наложили на себя 40-дневный строгий пост и пешком прошли из Москвы в Свято-Троицкую Сергиеву лавру на благословение к преподобному Сергию.
Это ли не показатель духовной чистоты этой венценосной пары. Но Анастасию очень невзлюбили приближенные и доверенные царя — князь Адашев и поп Сильвестр, видевшие, что та своим ангельским сердцем раскрыла и поняла их лицемерные, изменнические и лживые душонки. Поэтому, с помощью польской еврейки Марии, занимавшейся каббалой и тайно сожительствовавшей с Адашевым, они смогли ее хитро отравить в 1560 году. Царь очень долго горевал, больше вовсе не хотел жениться и 10 лет жил в чистоте.
Но митрополит Макарий упорно убеждал его взять другую жену. Наконец Государь согласился, а точнее подчинился уговорам святителя. Второй женой стала черкесская княжна Мария. В 40-летнем возрасте Иоанн вновь овдовел.
И снова, теперь уже бояре упрашивали его привести третью жену. Всем нужен был наследник. Старший сын Царя Иоанн был очень болезненный, просился в монахи и вскоре умер, тяжело заболев в паломнической поездке. Другой его сын — Федор оказался безплоден.
Выбор Царя пал на Марфу Собакину, которая также была отравлена, причем на своей же свадьбе и отошла к Богу после тяжелой болезни уже через 2 недели, и которую Иоанн даже не познал как жену. Поэтому, ввиду этой государственно важной и объективной причины, все вместе уговаривали его жениться в 4-й раз, а фактически в 3-й. Именно это число жен Святого Царя Иоанна и подтверждают 4 гробницы в усыпальнице для цариц. Последняя, 4-я жена, Мария Ногая родила Царевича-Мученика Димитрия Угличского, ныне канонизированного, которому царские враги еще в отроческом возрасте, помогли уйти из жизни.
Поэтому, большой грех помышлять, а не только убеждать других, что такой молитвенник и благочестивый богобоязненный верующий человек, как наш Государь Иоанн Грозный, тяготевщий к монашеству и живший по строгому монастырскому Уставу, благословлялся Церковью на браки «распаляемый похотью и для телесного услаждения», как утверждали злопыхатели и его враги, в том числе и в наши дни. Вплоть до революции, и даже позже, многие люди в молитвах обращались к Святому Царю, особенно в судебных тяжбах, и всегда получали от него скорую помощь. Не помню, кто-то из Отцов Церкви сказал: кто будет почитать и молиться св. Царю Иоанну Васильевичу Грозному, за того будет молиться и его младший сын святой Димитрий Угличский.
Верни нам в Россию поскорее грядущего Царя — победителя, великую пламенную веру, мудрость и образ правления которого, как свидетельствуют пророчества, показал нам Грозный Государь, и сотвори свой, хотя и милосердный, но справедливый Суд Божий! Помогите нам спасти наши грешные души и наше многострадальное Отечество — Святую Русь! Да будет так, и свершится воля Твоя, Господи! Со школьной скамьи русским людям внушается, что царь Иван Грозный — «демоническая и злобная натура», в лучшем случае — «психопат и маньяк», который устроил страшную бойню собственного народа.
Одержимому манией преследования самодержцу всюду мерещились несуществующие заговоры, в борьбе с которыми он почти уничтожил «национальную элиту в лице прогрессивных бояр и высших государственных чиновников». Под стать своему царю были и сподвижники — опричники. Опричники якобы прославились успехами в уничтожении собственного народа, но трусливо бежали перед татарами и другими иноземными войсками. Откуда взялся этот грязный и наглый обман?
Его авторами были недобитые Иваном Грозным предатели-бояре. Позднее этот миф поддерживался многими историками в угоду династии Романовых, которые в действительности были всего лишь боярским родом, и не имевшим права не только на царство, но даже на княжеское достоинство звание. Отец первого царя из рода Романовых, Михаила, который позднее стал патриархом Филаретом, был одним из тех, кто в Смутное время поехал с делегацией предателей к польскому королю Сигизмунду, чтобы просить на русский престол его сына Владислава. Сигизмунд в это время уже несколько месяцев осаждал русский город Смоленск.
Как называть людей, которые поехали во враждебный военный лагерь, чтобы просить у главного врага, его сына на Русское Царство? Имя им только одно — предатели. Одним из первых предателей и был Филарет Романов, отец Михаила, первого царя из рода Романовых. В героической борьбе Русского народа против польских интервентов Филарет Романов никак себя не проявил, потому что так и остался у поляков.
К этому нужно добавить, что самозванец Лжедмитрий I фактически сделал его митрополитом, а несколько позже, уже другой самозванец Лжедмитрий II «Тушинский вор» , провозгласил Филарета Романова патриархом, хотя был еще жив настоящий патриарх Святой Гермоген, которого поляки держали в плену за то, что он призывал Русский народ изгнать поляков из Русской Земли. После победы Русского народа над польско-католическими агрессорами предатели-бояре боялись ответственности в том случае, если будет избран сильный царь, каким был Иван Грозный. Поэтому они организовали «избрание» царём Михаила Романова, который, по их боярскому выражению, «…головой и ножками слаб, а потому нашей боярской воле послушен будет». Да к тому же… Филарет Романов, был такой же боярин-предатель, как и они… Как же в действительности всё обстояло в это драматическое и героическое время?
К середине XVI века положение России было не просто тяжёлым, оно было катастрофическим: со всех сторон Русь окружали враждебные и агрессивные соседи. Эти страны составляли католическую военно-политическую коалицию и, кроме захвата территории и ограбления, ставили своей целью уничтожение Православия и насаждение католицизма. К военным действиям против России их подталкивал и «благословлял» Ватикан. С юга и востока находились татары: Крымское ханство, Астраханское ханство, Казанское ханство.
Татары, за спиной которых стояла Турция, помимо грабежа, захвата рабов и территорий, также имели своей целью уничтожение Православной Веры и насаждения ислама. Часто набеги татар происходили даже по два раза в год, во время сева и уборки урожая, и это, как правило, помимо всего прочего, вызывало голод. Ежегодно татары угоняли захваченных в плен тысячи русских людей, это продолжалось из года в год и было катастрофично для народа, поскольку всё население страны в то время не превышало 10 миллионов человек. По свидетельству современника, сидевший на Перекопе еврей — скупщик рабов, наблюдал нескончаемые вереницы пленных, изумленно восклицал: «Остались ли еще люди в той стране?!
Постоянные войны и ежегодные татарские набеги, результатом которых был голод, вызывали эпидемии чумы и оспы, которые, как свидетельствуют летописи, через каждые несколько лет опустошали целые области, нередко унося жизни десятков и даже сотен тысяч людей.
Радуйся, яко в доме убогих погребсти тело свое завещал еси; радуйся, за смиренномудрие твое венцем от Бога увенчанный. Кондак 9 Все воинство ангельское возрадовашеся, видя тя, воина Царя Небеснаго непреоборима, победивша миродержителя тьмы и прелести века сего, темже и воспе Богу: Аллилуиа. Икос 9 Витии многовещаннии не возмогут по достоянию восхвалити страдания твоя, за Христа претерпенныя, и милосердия и целомудрия твоего подвиги. Мы же таковым дивящеся, в немощи нашей малыя сия хваления приносим тебе: Радуйся, Христа всем сердцем возлюбивый; радуйся, вольная страдания за Имя Его претерпевый. Радуйся, о Бозе Вседержителе поревновавый; радуйся, венец мученический стяжавый.
Радуйся, правило веры и воздержания учителю; радуйся, нищету духовную проявивый. Радуйся, смиренномудрием твоим духа гордыни низложивый; радуйся, наследие Царства Небеснаго стяжавый. Радуйся, в дому Отца Небеснаго обитель себе сотворивый; радуйся, яко о спасении нашем присно ходатайствуеши. Радуйся, помощь скорую просящим подаваяй; радуйся, яко немолчно молиши за ны Христа Бога. Кондак 10 Спасти хотя душу свою, презрел еси веления мучителя, и о теле своем нерадив, радостно восприял еси узы железныя и темничную скорбь, Иоанне, Христов Воине, воспевая укреплявшему тя Богу: Аллилуиа. Икос 10 Стена еси и твердое прибежище всем с молитвою к тебе прибегающим, чудотворче Иоанне, сего ради зовем ти: Радуйся, скорый послушниче всех призывающих тя; радуйся, яко честныя мощи твоя благоволи Бог прославити чудесы.
Радуйся, яко и от икон твоих подается благодать Божия взирающим на них с верою; радуйся, яко в созданных на прославление имене твоего храмех незримо обитаеши. Радуйся, яко никтоже тамо с верою молящийся тощ и неуслышан исходит; радуйся, яко молитвами твоими подкрепляеши наша моления, ко Престолу Вседержителя восходящия. Радуйся, яко коегождо прошения предварити тщишися; радуйся, яко на стропотнем пути греха идущим вразумления подаеши. Радуйся, яко искушаемым от диавола скорую помощь являеши; радуйся, яко всех идти на путь спасения направляеши. Радуйся, яко грешныя на покаяние наставляеши; радуйся, угодниче Христов и молитвенниче о нас благоприятный. Кондак 11 Пение похвальное приносим тебе, мучениче Христов Иоанне, еже с любовию приемля, моли Господа избавитися нам от бед и скорбей, наипаче же в час кончины нашея твоим заступлением предвари, да не умрем безпокаянны, но сподобимся в Небесных селениих с тобою воспети Богу: Аллилуиа.
Икос 11 Свеща еси в церкви Христовей, горящи невещественным светом благодати Божией и озаряющи тьму неразумия нашего, Иоанне преблаженне. Сего ради молим ти ся: просвети ны, омраченныя грехом, да воспоим тебе: Радуйся, свет Божественнаго учения в сердце своем носивый; радуйся, яко тем просвещаем, тьму идольскаго служения обличил еси. Радуйся, яко и нам темже светом просветитися тщишися; радуйся, яко славу Трисияннаго Божества лицем к лицу зриши. Радуйся, луча благодати Божией, от Солнца Правды возжженная; радуйся, озаряяй тьму неведения нашего светом Христовых заповедей. Радуйся, путеводная звезда всем ищущим спасения; радуйся, яко наставляеши нас на всякое дело благое. Радуйся, яко мысль благу нам на сердце во благовремении полагаеши; радуйся, яко воинскому званию образ добраго воина в себе показуеши.
Радуйся, озаривый вселенную светом добродетелей твоих; радуйся, яко, видя добрая дела твоя, человецы Отца Небеснаго прославляют. Кондак 12 Благодать дана тебе от Бога во еже руководствовати ко спасению и сохраняти от бед чтущих память твою, сего ради молитвами твоими огради от всякаго зла Церковь и страну Российскую, верныя же вся в добродетелех преуспевати сотвори, да воспоим вси Богу: Аллилуиа. Икос 12 Поюще Бога, дивнаго во святых Своих, хвалим тя, Христова исповедника, воина же и чудотворца хваленьми сицевыми: Радуйся, Церкве Божия украшение; радуйся, к воинству Небесному сопричтенный. Радуйся, всеоружие Божие приемый; радуйся, тем вся козни вражия преодолевый. Радуйся, бронею праведности облеченный; радуйся, щитом веры осененный. Радуйся, шлем спасения стяжавый; радуйся, меч духовный, еже есть слово Божие, паче всякаго оружия возлюбивый.
Радуйся, аки Иезекииль, беззаконники ко обращению призывавый; Радуйся, молние, гордыню низложившая. Радуйся, громе, беззаконно жившия устрашивый; Радуйся, корыстолюбия обличителю. Радуйся, студнаго еллинскаго многобожия посрамителю.
Радуйся, смятенных сердец умирителю; Радуйся, споспешниче епископу Флавиану, старцу праведному. Радуйся, со пустынножители царския приставники на милость преклонивый; Радуйся, Ионе, Ниневию спасшему, равный. Кондак 7 Хотя церковь Цареградскую, аки невесту Христову, достойно украсити, во благолепие вся привел еси, Иоанне.
Всенощными бо бдении от сборищ арианских верныя отвратил еси и чин Божественныя литургии мудре устроил еси яко благовонное миро, источив молитвы, имиже назидающеся, о тебе Богови поем: Аллилуиа. Икос 7 Новое знамение милости Божия бысть о тебе, святителю: молитвами бо твоими вернии всех времен, Богови беседующе, во спасение умудряются. Приими убо от нас сицевыя хвалы: Радуйся, аки Давид, словесы молитвенными Церковь Божию обогативый; Радуйся, аки брат Божий Иаков, чин Божественныя литургии написавый.
Радуйся, тобою бо Дух Святый написа словеса спасительная; Радуйся, яко молитвами твоими, от сна воставше, Отца благодарим. Радуйся, яко твоими словесы, ко сну грядуще, от Духа Святаго прегрешений оставления просим; Радуйся, яко усты твоими Сына Божия умоляем, да не в суд причастие Божественных Таин приимем. Радуйся, рабе Божий, уничиженныя на вечерю Христову глашаяй; Радуйся, проповедниче Распятаго на кресте за мирский живот и спасение.
Радуйся, яко в слово твое, аки в ризы позлащены, тайны веры одеяшася; Радуйся, песнотворче и вития дивный. Кондак 8 Странник во юдоли земней быв, смирения, воздержания и чистоты образ показал еси, Иоанне, житием во царствующем граде: тамо бо обители иноческия обновил и создал еси, и уставы жития монашескаго дал еси девам непорочным; от нихже, аки фимиам благовонный, вознесеся Богови песнь великая: Аллилуиа. Икос 8 Всею душею Христови работая, человеком угождати не восхотел еси, Иоанне.
Именитым бо вечери устрояти престав, убогим трапезы умножил еси, странноприимницы же и безмездныя врачебницы недужным создав, научил еси пети тебе: Радуйся, Николая, святителя Мирликийскаго, соревнователю; Радуйся, стяжавый смирением высокая. Радуйся, сими добродетельми иноком образ бывый. Радуйся, гладных питателю; Радуйся, аки Авраам, странныя приимавый.
Радуйся, безприютных сирот приятелище; Радуйся, безпомощных старцев и стариц попечителю. Радуйся, избытки своя неимущим расточивый; Радуйся, яко коемуждо в горестех, аки ангел утешитель, являлся еси. Радуйся, руки богатых на благодеяния отверзавый; Радуйся, яко о глубине милосердия твоего Мати Божия возрадовася.
Кондак 9 Всяк язык спасти хотя, проповедники Евангелия ко скифом, праотцем нашим, послал еси Иоанне, из Константина града, в немже храм во имя Апостола Павла создал еси готфом, да и тии, ересь ариеву отвергше, православными усты поют Богови: Аллилуиа.
Радуйся, за Господа распятого огнём от мучителей опалённый; Радуйся, Христовым страстям в теле твоём приобщившийся. Радуйся, терпение крепкое в страданиях явивший; Радуйся, от веры Православной не отступивший. Радуйся, Христа единого всем сердцем возлюбивший; Радуйся, воин Христов непобедимый. Кондак 3 Силою Вышнего укрепляемый, с дерзновением проповедал Единого Истинного Бога пред мучителями твоими.
Злочестивый господин твой, надеясь склонить тебя и в веру свою обратить, тело твоё истязал. Ты же, страстотерпец Христов, жестокие побои от него претерпевая, укрепляющему тебя Богу из глубины сердца воспевал: Аллилуйя. Икос 3 Имея в душе своей пламенное желание последовать Агнцу Божию, пострадавшему спасения нашего ради, праведный Иоанн, не убоялся мучений и молился за врагов твоих и мучителей, воспевая: «Ничто меня не разлучит от любви Твоей, Христе Боже», и от веры во Христа не отступил. Сего ради величаем тебя так: Радуйся, столп веры Христовой; Радуйся, обо всех христианах усердный молитвенник. Радуйся, даже до крови в исповедании Христа пострадавший; Радуйся, в мужестве непоколебимом пребывавший.
Радуйся, ибо все мучения претерпел, благодатью свыше укреплённый; Радуйся, свирепость мучителей победивший. Радуйся, страстям Христовым мужественный подражатель; Радуйся, врагов Церкви Христовой посрамитель. Радуйся, веру, надежду и любовь к Богу до конца сохранивший; Радуйся, подвигом твоим христиан Прокопиона укрепивший. Радуйся, в сердце твоём образ Христа носивший; Радуйся, страданьями за Него награду многую на Небесах получивший. Кондак 4 Буря лютых мук и страстей мiра сего не потопила корабля души твоей, праведный Иоанн, ты благодушие в пленении явил, кротость же, незлобие и смирение, и словно Ангел на земле пожил, в трудах, посте и молитве подвизаясь, кесарю — кесарево, а Божие — Богу отдавая по слову Господа, ночью же без сна пребывая, о прощении своих согрешений, более же о творящих тебе обиды и злобу молился, в сокрушении сердечном воспевая Богу: Аллилуйя.
Икос 4 Слышавшие и видевшие дивное твоё житие, кротость же, смирение и премногую добродетель, гонители твои удивлялись и прославляли тебя, как человека праведного. Когда же лютый господин твой узрел в доме своём вследствие молитв твоих изобилие во всём и дал тебе послабление, ты, огнём любви к Господу окрыляемый, умножил труды подвижнические, во всякую ночь течением слёз помост притвора церковного в молитве орошая. Помоги и нам подражать тебе, укрепи нас, от мглы страстей избавь и даруй мужество духовное всем прибегающим к предстательству твоему и взывающим тебе так: Радуйся, унижением твоим евангельскому Лазарю уподобившийся; Радуйся, терпением твоим с многострадальным Иовом сравнявшийся. Радуйся, смирившемуся нас ради Христу усердно подражавший; Радуйся, подвигом твоим Ангелов удививший; Радуйся, работник прилежный, земному господину верно служивший; Радуйся, кротостью и благостью своею сердце его победивший. Радуйся, за творивших тебе обиды и злобу Богу молитвы возносивший; Радуйся, злобу их на милость преложивший.
Радуйся, на паперти церковной ночи в молитвах проводивший; Радуйся, подвижник благочестия и исповедник, в городе Прокопионе воссиявший. Радуйся, любви и милосердия ко всем людям исполненный; Радуйся, ибо за ненавидящих и обидящих нас молиться подвизаешься. Когда же ты болен был, и день своей кончины от Бога узнав, восхотел причаститься Святых Христовых Таин, иерей, Богом вразумлённый, принёс тебе Святые Дары в яблоке, их же приняв, праведную душу твою в руки Божии предал, и светильник неся, полный елея добрых дел, вошёл в Царствие Небесное, где непрестанно со всеми святыми воспеваешь Святейшему Слову: Аллилуйя. Икос 5 Видевшие люди города Прокопиона богоугодное житие твоё и блаженную кончину, со слезами и благоговением погребли тело твоё в храме святого великомученика Георгия. По кончине же твоей многие больные — не только православные, но и инославные и агаряне получили исцеления у гроба твоего, благодарение Богу принося и тебе, как пламенному молитвеннику обо всех страждущих, взывая так: Радуйся, ибо сердце твоё покаянными слезами омыл; Радуйся, слезами и молитвами к смерти себя приготовивший.
Радуйся, всех обидящих тебя простил; Радуйся, незлобием Христовым духа злобы победивший. Радуйся, в чистоте душу и тело твоё сохранивший; Радуйся, кончину свою предвидевший. Радуйся, праведно жизнь земную окончивший; Радуйся, возлюбившему тебя Господу душу твою предавший. Радуйся, венцом бессмертия от Господа увенчанный; Радуйся, вечной радости с Ним по смерти приобщившийся. Радуйся, в церкви великомученика Георгия похоронено честное тело твоё; Радуйся, в обителях Небесных водворилась святая душа твоя.
Кондак 6 Проповедником чудес и славы Божия явился клирик некий города Прокопиона, когда узрел в сонном видении блаженного Иоанна, повелевающего открыть гроб, в котором обретаются нетленные мощи его.
АКАФИСТ Иоанну Крестителю.
Акафист святому славному пророку, предтече и крестителю Господню Иоанну. Видя Христос Господь сердца твоего благое намерение, Иоанн блаженный, предначертал тебе тернистый и многотрудный путь спасения: когда был с войском царя Петра. Молитва по соглашению и чтение акафиста Иоанну Крестителю о покаянии, избавлении от винопития, о заключенных.
Иоанновская семья
СЕТЬ ПРАВОСЛАВНЫХ САЙТОВ PRIHOD.RU - ПРИХОД.РУ | Акафист святителю Иоанну Шанхайскому сегодня вечером. |
Молитвы и акафист рождеству Иоанна Крестителя - Храм- Икона Божией Матери Неопалимая Купина | Радуйся, великий Иоанне, Пророче, Предтече и Крестителю Господень. (После акафиста читается молитва). |
Акафист святому славному Пророку, Предтече и Крестителю Господню Иоанну | Акафист Св. Иоанну Русскому в храме Св. Иоанна Русского в Ульянке, Санкт-Петербург. |
Акафист святому мученику Иоанну Воину — Акафистник | Акафист святителю Иоанну, архиепископу Шанхайскому и Санфранцисскому, чудотворцу. |
Акафист и молитва по соглашению Иоанну Предтече - БФ ПравЖизнь | + + + АКАФИСТ благоверному царю-мученику Иоанну Грозному, за веру православную со сродниками убиенному и оклеветанному. |
Акафист святому Иоанну Предтече
Тропарь и кондак рождеству Иоанна Предтечи Молитва Иоанну Крестителю Акафист рождеству Иоанна предтечи Величание. Каких либо строгих ограничений, когда можно келейно читать акафист Иоанну Предтече, не существует: к Богу через молитвы к пророку можно обращаться в любое время. Избранный от лет древних быти Предтечею и Крестителем Спасителя мира Христа Бога, Иоанне богохвальне, прославляюще прославльшаго тя Господа.
Акафист Святому Иоанну Русскому, праведному
По вопросам, связанным с использованием контента Правообладателей, не имеющих Лицензионных Договоров с ООО «АдвМьюзик», а также по всем остальным вопросам, просьба обращаться в службу технической поддержки сайта на skymuz yandex.
Радуйся, любве к Богу и ближним учителю, радуйся, добрых нравов наставниче. Радуйся, смиренномудрия зерцало; радуйся, Божественныя благодати светило.
Кондак 3 Силу Божества Христова, сокрытую под облаком немощнаго человеческаго естества познал еси явно, егда Господь наш, воскрешая дщерь Иаирову и последи преображаяся на Фаворе, сподоби тя со инема двема ученикома свидетеля быти таковых преславных чудес. Увидев же, яко Христос есть Бог истинный, из глубины сердца твоего воззвал еси Ему: Аллилуиа. Икос 3 Имея велие дерзновение к возлюбившему тя Христу Сыну Божию, возлегл еси на персех Его при совершении Тайныя Вечери, и егда прорицаше Господь о предателе Своем, тогда един ты дерзнул еси вопросите о имени его.
Сего ради вопием ти: Радуйся, возлюбленный Христов учениче; радуйся, присный Его друже. Радуйся, невозбранно на персех Господних возлежавый; радуйся, дерзновенно о имени предающаго вопросивый. Радуйся, паче иных ко Христу ближайший; радуйся, словеса Господня, якоже сокровище многоценное, слагавый в сердце своем.
Кондак 4 Буря ярости и злобнаго неистовства жестокосердых и неблагодарных иудеев, егда воста на Христа Сына Божия, тогда вси ученицы Его, страхом объяти бывше, бежаша; но ты, любовь крепльшую к Нему имея, даже до Креста и смерти не отступил еси от Него, на вся муки Христовы взирая и соболезнуя сердцем Деве Матери Божией, плачущей и рыдающей. Удивляяся же крайнему милосердию и долготерпению Божию, взывал еси к Пострадавшему за род человеческий: Аллилуиа. Мы же, дивящеся любви Христове, на тебе явленней, воспеваем сице: Радуйся, сын Божия Матере быти сподобивыйся; радуйся, того ради наипаче ко Христу, яко некиим духовным родством, присвоивыйся.
Радуйся, Матери Божией достойно послуживый; радуйся, Сию, якоже матерь свою, во всякой чести у себя имевый. Радуйся, и во Успении честное и святое Ея тело ко гробу проводивый; радуйся, со блистающеюся райскою ветвию, Архангелом Гавриилом принесенною, одру Ея предшедый. Кондак 5 Боготечная звезда явился еси во Асии, отшед в ню на проповедание слова Божия, якоже жребием указася тебе.
Но на пути твоем попусти Господь быти тебе ввержену в море: благодать же Божия, всегда с тобою пребывающая, сохрани тя в водах морских жива, и по четыредесятих днех повеле волне морстей, да воспенившися извержет тя на брег. Егда же узре сия ученик твой Пpoхор, уже много плакавый о кончине твоей, велиим гласом воззва чудодействующему Богу: Аллилуиа Икос 5 Видевше ефесстии жителие преславное чудо, тобою сотворенное, егда отрока Домна, умерщвленнаго от беса, молитвою твоею воскресил еси, воспеша велегласно силу Бога, тобою им проповеданнаго, и избавльшеся от гнуснаго идолослужения, взываху тебе сице: Радуйся, истиннаго Бога служителю; радуйся, бесов прогонителю. Радуйся, мертвецы силою Христовою оживляяй; радуйся, тою жизнь и здравие людем возвращаяй.
Радуйся, помраченныя умом к Свету Истины призываяй; радуйся, правыя веры просвещением к добродетели наставляяй. Кондак 6 Проповедник богоносный слова Божия во Ефесе был еси, и усердствуя о распространении благодати евангельския, утверждал еси твое учение знаменьми великими и чудными, капище же Артемидино единою молитвою низпровергл еси, да зряще сие, язычницы познают Единаго Бога, Емуже мы вопием: Аллилуиа. Икос 6 Возсия во Ефесе, якоже солнце, свет веры Христовы, тобою проповеданныя, егда злочестивый Дометиан воздвиже гонение на христианы; тогда и тебе, яко усерднаго исповедника имене Христова, посла епарх в Рим связана, идеже и претерпел еси страшная мучения.
Тех ради благочестно возглашаем ти сицевая: Радуйся, Христова ради исповедания биенный; радуйся, чашу смертоноснаго яда невредно испивый.
Радуйся, дщере Аароновы прозябение; радуйся, плод молитвы Богодарованный. Кондак 2 Видя Захария явльшагося ему Ангела, смутися, и страх нападе нань, и не верова словесем благовестия его о рождестве твоем: егда же за неверие немотою связан бысть, удивляшеся преславному чудеси, всем сердцем вопия Богу: Аллилуиа. Икос 2 Разум неуразумеваемый разумети ищуще людие, ждуще Захарию, чудяхуся, умедлившу ему в церкви; изшедшу же ему и не могущу глаголати к ним, но токмо помавающу, разумеша вси, яко видение виде в церкви. Мы же, прославляюще дивнаго Творца чудес, Бога, вопием тебе таковая: Радуйся, благий виновниче безгласия отча; радуйся, слез матере твоея пременение на радость. Радуйся, тоя поношения в людех отъятие; радуйся, великое рождшим тя утешение. Радуйся, яко в шестый месяц о зачатии твоем Пресвятая Дева Мария в Назарете от Ангела известися; радуйся, яко о рождестве твоем мнози возвеселишася. Радуйся, яко имя благодатное от Ангела нареченное, получивый; радуйся, яко именем твоим немотствование отца твоего Захарии разрешися.
Радуйся, яко Имя Божие о тебе отцем твоем благословися; радуйся, яко о чуднем рождестве твоем страх и удивление в окрест живущих явися. Радуйся, яко по всей стране Иудейстей о дивнем рождестве твоем возвестися; радуйся, яко тобою спасение многим в мире сем явися. Кондак 3 Сила Вышняго разреши неплодство заматоревшия во днех своих праведныя Елисаветы: зачат бо тя, славный Предтече Господень, и таяшеся месяц пять, глаголющи: яко тако мне сотвори Господь во дни, в няже призре отъяти поношение мое в человецех. Икос 3 Имеяй предъити пред Господем духом и силою Илииною, еще из чрева матере твоея исполнился еси Духа Святаго, отонудуже и Пророк дивный показался еси, егда во утробе матере твоея сый, взыгрался еси радощами пришествию Матере Господни. Бога бо познал еси носима в ложеснах Благодатный и Того матерниим гласом проповедал еси: подобаше бо Божественных вещей преславным быти началом. Сему убо благоговейно удивляющеся, с радостию тебе вопием: Радуйся, еще во утробе матерней предпославшаго тя Господа чудным веселием предъявивый; радуйся, яко тебе ради и матери твоей Елисавете воплощение Христово открыся. Радуйся, яко и та исполнися Духа Свята; радуйся, яко и она предивная пророчица явися. Радуйся, яко и безсеменный плод Тоя Благословенным пронаречеся; радуйся, Премудросте Божественныя предъявление.
Радуйся, святаго супружества благословение; радуйся, неплодных ложесн дивное прозябение. Радуйся, рождением твоим удививый люди; радуйся, светлый Слова гласе. Кондак 4 Бурею сомнения смущенный, иерей Захария не можаше, по словеси ангельскому, проглаголати. Егда же по рождестве твоем Предтече Господень, написа благодатное имя твое, абие отверзошася уста и язык его, и глаголаше, благословя Бога, и пророчества, глаголя: Благословен Господь Бог Израилев, яко посети и сотвори избавление людем Своим, и ты, отроча, Пророк Вышняго наречешися, поя Тому: Аллилуиа. Радуйся, во младенчестве твоем от отца твоего Пророком Вышняго нареченный; радуйся, во отрочестве твоем Духом Святым просвещенный и укрепленный. Радуйся, Бога воплотившегося сродник по плоти бывый; радуйся, от Бога высокое звание Предтечи и Крестителя приемый. Радуйся, заре, свет новый миру возвестившая; радуйся, звездо, путь, ведущий ко Христу, осветившая. Радуйся, деннице Солнца незаходимаго; радуйся, светильниче Света неугасаемаго.
Радуйся, путь грядущему Христу уготовляяй; радуйся, ангела и человека в себе являяй. Кондак 5 Богопротивное веление беззаконнаго детоубийцы Ирода изгна тя из дому отча в непроходную пустыню, носима материю, Предтече Господень, идеже и пребывал еси до дне явления твоего ко Израилю, ядый акриды и мед дивий и Богу вопия: Аллилуиа. Икос 5 Видяще дивное Божие о тебе промышление, Иоанне богохвальне, яко от младенческих пелен постническаго жития любитель показался еси, отонюдуже волею Вышняго послан был еси проповедати людем грядущее во Христе спасение. Сего ради со удивлением и любовию тебе взываем: Радуйся, яко, еще младенец сый, царя Ирода устрашил еси; радуйся, от напраснаго убиения тем десницею Вышняго сохраненный. Радуйся, пустыни шипок благовонный; радуйся, высотою подвигов твоих всех удививый. Радуйся, праваго пути верный указателю; радуйся, чистоты и целомудрия предивный хранителю. Радуйся, евангельскаго самоотвержения образе совершенный; радуйся, монашествующих покрове и утверждение.
Икос 2 Разум учением умудривый, сердцем же во благочестии от младости воспитанный, радость и утешение был еси, Иоанне, матери твоей, егда супруга своего и дщере лишися. Темже приносим тебе хвалы сицевыя: Радуйся, отроком звездо благонравия; Радуйся, ангела хранителя увеселение. Радуйся, яко того николиже опечалил еси; Радуйся, присных любимиче. Радуйся, во учении преспевавый и тем мудрецы мира сего удививый; Радуйся, яко, еще ученик сый, Анфимиа богохульника посрамил и вразумил еси. Радуйся, угнетенных слезы горькия в судех узревый; Радуйся, от творящих беззакония уклонивыйся. Радуйся, пути незлобия спасительнаго взыскавый; Радуйся, по успении матере в пустыню заключивыйся. Радуйся, тамо за родители преставльшияся Богови усердно моливыйся; Радуйся, яко тии днесь, со Владычицею и святыми ликующе, от земнородных величаются и хвалятся. Кондак 3 Силы, во еже словом и делом Христу работати стяжал еси, Иоанне, аки тезоименный ти Предтеча, в пустыни. Тамо бо, постом страсти плотския умертвив, молитвою дух окрилил еси и, яко воин, противу князя власти воздушныя во вся оружия Божия облеклся еси, со упованием поя Богу крепкому: Аллилуиа. Икос 3 Имея власяницу и пояс усмен о чреслех, Крестителя Христова ревнителю, былием питался еси, Иоанне, в пустыни, из неяже, яко муж силы исполнь, изшел еси. Темже вопием ти: Радуйся, воздержанием Илии Пророку уподобивыйся; Радуйся, нищеты Христовы подражателю. Радуйся, целомудрием неможение телесе укрепивый; Радуйся, богомыслием уныние отгнавый. Радуйся, памятию всеведения Божия сердце непорочно соблюдый; Радуйся, бдением козни бесовския посрамивый. Радуйся, искушения сам победивый и иныя последи томужде научивый; Радуйся, в делании духовнем подвизающихся мудрый укрепителю. Радуйся, друга твоего Феодора от падения греховнаго удержавый; Радуйся, друга твоего епископа Василия во служении утвердивый. Радуйся, от мира изгнанным пристанища тихаго указателю; Радуйся, иноческаго жития защитниче. Кондак 4 Бурю искушений новую победил еси, Иоанне, в пещере един вселився; болезни же ради из пустыни изшед во Антиохию, от святаго Мелетиа во диакона поставлен был еси и попечению о неимущих ревностно предался еси. Еже видяще, вернии радостно пояху Богови: Аллилуиа. Икос 4 Слышав от верных о тебе речи хвалебныя, святый Флавиан по достоянию благодать священства низведе на тя, Иоанне. Темже людие антнохийстии веселяхуся и, труды твоя праведно чтуще, тако тя величаху: Радуйся, о себе попечение всякое отвергий; Радуйся, убогим покрове. Радуйся, теплое сирым прибежище; Радуйся, скорбей утолителю. Радуйся, о людских невежествиих печальниче; Радуйся, девственнаго жития сладкогласный ублажателю. Радуйся, многи иудеи просветивый; Радуйся, искавшия спасения правым учением оглашавый. Радуйся, житием твоим сего учения не посрамивый; Радуйся, благочестия светильниче. Радуйся, Апостолом единонравниче; Радуйся, яко праведно дадеся ти жребий пастырскаго о душах попечения. Кондак 5 Боготочною кровию от вечныя смерти искупленныя соблюдая, егда сан священства приял еси, Иоанне, дело благовестника трезвяся добре сотворил еси, обличая, запрещая, умоляя со всяким долготерпением и учением и поя Богу: Аллилуиа. Икос 5 Видя нестроения во граде, скорбя же о сем, покоя не познал еси, Иоанне, неверныя бо благовестием оглашал еси, верныя же таинствы церковными освящая и тайнам веры уча, достойно стяжал еси имя Златая уста, слышав от всех сицевая: Радуйся, пастырю добрый; Радуйся, святым крещением многа чада Церкви Христове породивый. Радуйся, помазанием мира печать дара Духа Святаго тем даровавый; Радуйся, святейшия трапезы предстоятелю умиленный. Радуйся, пищею нетления чада твоя питавый; Радуйся, покаянием сердец очистителю. Радуйся, супружеств о Господе сочетателю; Радуйся, елеа помазанием целителю.
Акафист святому праведному Иоанну Русскому, исповеднику
Крестителю Господню Иоанну Кондак. Избранный от лет дрéвних быти Предтечею и Крестителем Спасителя мира Христа Бога,, прославляюще. Слушайте и скачивайте акафист святому иоанну воину бесплатно на Хотплеере в mp3 (ID: 41c7). Акафист святому праведному Иоанну,пресвитеру Кронштадтскому, чудотворцу. Акафист святому Предтече Господню Иоанну Как проповеднику покаяния, ему молятся о даровании чувства покаяния. Молитвами святаго Иоанна Крестителя Твоего, изряднее же Пречистыя Твоея Матери, Владычицы нашея Богородицы, спаси нас, грешных рабов Твоих, кающихся о гресех. Радуйся, великий Иоанне, Пророче, Предтече и Крестителю Господень.
Акафист Иоанну Предтече
Вместе с тем, ООО «АдвМьюзик» не является владельцем, администратором или хостинг-провайдером сайта, не размещает, и не влияет на размещение на сайте любых авторских произведений и фонограмм. По вопросам, связанным с использованием контента заявленных выше Правообладателей, просьба обращаться на support advmusic.
Необходимо помнить, что иконы или святые не «специализируются» в каких-то конкретных областях. Будет правильно, когда человек обращается с верой в силу Божию, а не в силу этой иконы, этого святого или молитвы. Красивое песнопение с иконами. В видео есть красивые иконы Крещения Господня Икона это предмет поклонения — изображение святого или святых в виде портрета в красках. Красивое церковное пение молитва Иоанну Крестителю Какой сегодня церковный праздник?
Второй шаг - заказ хостинга из предлагаемых тарифных планов. Также вы можете заказать у нас установку выделенного сервера. Шаг третий - создание сайта. Вы можете заказать сайт любой сложности, связавшись с нашим специалистом.
Радуйся, ибо все мучения претерпел, благодатью свыше укреплённый; Радуйся, свирепость мучителей победивший.
Радуйся, страстям Христовым мужественный подражатель; Радуйся, врагов Церкви Христовой посрамитель. Радуйся, веру, надежду и любовь к Богу до конца сохранивший; Радуйся, подвигом твоим христиан Прокопиона укрепивший. Радуйся, в сердце твоём образ Христа носивший; Радуйся, страданьями за Него награду многую на Небесах получивший. Кондак 4 Буря лютых мук и страстей мiра сего не потопила корабля души твоей, праведный Иоанн, ты благодушие в пленении явил, кротость же, незлобие и смирение, и словно Ангел на земле пожил, в трудах, посте и молитве подвизаясь, кесарю — кесарево, а Божие — Богу отдавая по слову Господа, ночью же без сна пребывая, о прощении своих согрешений, более же о творящих тебе обиды и злобу молился, в сокрушении сердечном воспевая Богу: Аллилуйя. Икос 4 Слышавшие и видевшие дивное твоё житие, кротость же, смирение и премногую добродетель, гонители твои удивлялись и прославляли тебя, как человека праведного.
Когда же лютый господин твой узрел в доме своём вследствие молитв твоих изобилие во всём и дал тебе послабление, ты, огнём любви к Господу окрыляемый, умножил труды подвижнические, во всякую ночь течением слёз помост притвора церковного в молитве орошая. Помоги и нам подражать тебе, укрепи нас, от мглы страстей избавь и даруй мужество духовное всем прибегающим к предстательству твоему и взывающим тебе так: Радуйся, унижением твоим евангельскому Лазарю уподобившийся; Радуйся, терпением твоим с многострадальным Иовом сравнявшийся. Радуйся, смирившемуся нас ради Христу усердно подражавший; Радуйся, подвигом твоим Ангелов удививший; Радуйся, работник прилежный, земному господину верно служивший; Радуйся, кротостью и благостью своею сердце его победивший. Радуйся, за творивших тебе обиды и злобу Богу молитвы возносивший; Радуйся, злобу их на милость преложивший. Радуйся, на паперти церковной ночи в молитвах проводивший; Радуйся, подвижник благочестия и исповедник, в городе Прокопионе воссиявший.
Радуйся, любви и милосердия ко всем людям исполненный; Радуйся, ибо за ненавидящих и обидящих нас молиться подвизаешься. Когда же ты болен был, и день своей кончины от Бога узнав, восхотел причаститься Святых Христовых Таин, иерей, Богом вразумлённый, принёс тебе Святые Дары в яблоке, их же приняв, праведную душу твою в руки Божии предал, и светильник неся, полный елея добрых дел, вошёл в Царствие Небесное, где непрестанно со всеми святыми воспеваешь Святейшему Слову: Аллилуйя. Икос 5 Видевшие люди города Прокопиона богоугодное житие твоё и блаженную кончину, со слезами и благоговением погребли тело твоё в храме святого великомученика Георгия. По кончине же твоей многие больные — не только православные, но и инославные и агаряне получили исцеления у гроба твоего, благодарение Богу принося и тебе, как пламенному молитвеннику обо всех страждущих, взывая так: Радуйся, ибо сердце твоё покаянными слезами омыл; Радуйся, слезами и молитвами к смерти себя приготовивший. Радуйся, всех обидящих тебя простил; Радуйся, незлобием Христовым духа злобы победивший.
Радуйся, в чистоте душу и тело твоё сохранивший; Радуйся, кончину свою предвидевший. Радуйся, праведно жизнь земную окончивший; Радуйся, возлюбившему тебя Господу душу твою предавший. Радуйся, венцом бессмертия от Господа увенчанный; Радуйся, вечной радости с Ним по смерти приобщившийся. Радуйся, в церкви великомученика Георгия похоронено честное тело твоё; Радуйся, в обителях Небесных водворилась святая душа твоя. Кондак 6 Проповедником чудес и славы Божия явился клирик некий города Прокопиона, когда узрел в сонном видении блаженного Иоанна, повелевающего открыть гроб, в котором обретаются нетленные мощи его.
Посему верные молитвенно взывают к Господу, да явит Он людям мощи Своего избранника, обращающиеся с благодарением к Нему: Аллилуйя. Икос 6 Воссиял ты, как новое светило всему христианскому роду, праведный Иоанн, когда Божиим изволением обретено было нетленное и благоуханное тело твоё, источающее обилие чудес всем с верою к твоему заступничеству прибегающим. Посему уврачуй и одухотвори нас, с верою и любовью к тебе взывающих: Радуйся, на земле, словно бесплотный, жил; Радуйся, сосуд Божественной благодати. Радуйся, по смерти твоей священнику церкви великомученика Георгия явившийся; Радуйся, праведник Божий, чудесами просиявший. Радуйся, Христос с небес призрел на святые мощи твои; Радуйся, как столп огненный над ними показавшийся.
Радуйся, святые мощи твои, словно сокровище великое явить изволивший; Радуйся, благоуханием от них верных утешивший. Радуйся, нетлением тела твоего прославил тебя Господь; Радуйся, мощей твоих демоны трепещут. Радуйся, в Царствии Небесном со святыми пребываешь; Радуйся, и нас, грешных, на земле не оставляешь. Кондак 7 Врагам желающим город твой разорить и мощи твои огню предать, явилось страшное и преславное чудо: воины увидели тебя, Иоанн, стоящего посреди огня и оставить город грозно им повелевая.
Акафист святому праведному Иоанну Русскому, чудотворцу
Радуйся, великий Иоанне, Пророче, Предтече и Крестителю Господень. Владимир Колосов» в Дзене: АКАФИСТ Пророку, Предтече и Крестителю Господню Иоанну, прот. Акафист святому славному пророку, предтече и крестителю Господню Иоанну. Список акафистов. Акафист святому славному пророку, Предтече и Крестителю Господню Иоанну. Радуйся, великий Иоанне, Пророче, Предтече и Крестителю Господень. Акафист святому чудотворцу Иоанну Воину.
Акафист Иоанну Воину: как читать и в чём помогает
Акафист Пресвятой Богородице (Великий акафист, читаемый в Субботу Акафиста — Похвала Пресвятой Богородицы). Акафисты. Новости. Радуйся, великий Иоанне, Пророче, Предтече и Крестителю Господень. Акафист святому Предтече Господню Иоанну Как проповеднику покаяния, ему молятся о даровании чувства покаяния. Акафист пророку Иоанну паломничество, 2015 г. 23 а. Акафисты. Новости. Радуйся, великий Иоанне, Пророче, Предтече и Крестителю Господень.
Акафист святому праведному Иоанну Русскому, чудотворцу
Филиппу они, во главе с благочестивейшим их предводителем Малютой Скуратовым, приехали лишь в день похорон святителя, поскольку против них врагами Царя был выслан отряд в 500 человек, чтобы их задержать, пока они умерщвляли Владыку, знавшего всех заговорщиков. В этой стычке был тяжело ранен Малюта, и лишь ему полегчало — они сразу прибыли туда, хотя было поздно. Царь Иоанн был одним из образованнейших людей своего времени, это признавали все, даже враги. А разве не известно, что Государь знал наизусть Священное Писание, чему все удивлялись, в т. А как истово и по сколько часов Государь ежедневно молился? От 6 до 10 часов, а то и более! Способен ли лицемер и изувер прости Господи!
Более того, не его ли заслугами на Руси построено около 300 городов, в т. При нем же началось книгопечатание на Руси первопечатник Иван Федоров. Проведены пять церковных Соборов. В это же время была создана 1-я регулярная армия и конница в 100 тыс. Из-за постоянной угрозы с моря был переделан под боевые корабли торговый флот. Была создана первая минноподрывная школа и первая обозная армейская служба.
Положено начало военной науки и военного искусств. При Иоанне Грозном были прославлены 39 русских святых — святителей, преподобных, благ. Приросла она в основном за счет территорий ханств — Сибирского, Казанского, Астраханского, Ногайского, постоянно совершавших набеги и уводивших сотни тысяч русских людей в рабство, а также за счет добровольного вхождения в Русь многих иных земель и народов. Когда мы научимся воздавать должное нашим великим предкам по их заслугам? Может ли хоть кто-то сравниться с этим Царем — созидателем Русского государства по масштабам дел во время его правления? Иоанн был твердо убежден, что Московское Царство должно стать образцом добродетели и справедливости пред лицеем всех народов.
Он был горд, что является Русским Царем, главным ревнителем веры. Вот эта его ревность о чистоте Православной Веры и славе Божией и была всегда ненавистна, как прежним, так и нынешним врагам нашего Отечества. Немного о моем отношении к Государю. Я очень почитаю, люблю и уважаю Величайшего из Царей — этого первого Богопомазанника на Святой Руси, и каждый день ему молюсь. Именно при нем и его многими трудами Русь стала именоваться Святою, очистившись опричниною от ересей и еретиков, стала истинным Домом Пресвятой Богородицы, Третьим и последим Римом в мировой истории человечества. Несколько лет назад мне очень посчастливилось, о чем я давно мечтал, приложиться к гробнице с его святыми мощами в алтаре Архангельского Собора Кремля.
Там два раза в год проходят патриаршие службы на архангельские праздники. Я дважды был в данном Соборе на этих службах. Во второе посещение меня завели в алтарь, где мне, именно по промыслу Божию, пришлось минут 15 ожидать ныне усопшего патриарха Алексия II. И за это время я много раз молясь прикладывался к металлической гробнице Святого Царя и к рядом стоящему его черного цвета бюсту, накрытому платком, а также гробнице его старшего сына, там же находящемуся. После минутной встречи, разговора и патриаршего благословения, я приложился и к мощам младшего сына Царя Иоанна — убиенного святого отрока Царевича-Мученика Димитрия Угличского, украшенная рака с мощами которого находится в центре храма. Там же, прямо в храме, стоят более 2-х десятков металлических гробов со святыми мощами — князей: Димитрия Донского и др, царей Романовых: первого из них — Михаила Федоровича, его сына — Алексия Михайловича и др.
Становится до слез обидно когда видишь, что не воздается должное столько сделавшему для Родины, и не просто человеку, а Богопомазаннику, Православному Самодержцу, великому защитнику, труженику и молитвеннику за Святую Русь. Аналогично, не оценен до сих пор по достоинству, ни священноначалием МП, не говоря уже о властях, спасительный не только для нас, но и для всего человечества, величайший христоподражательный подвиг Святого Царя — искупителя Николая II. К сожалению, носителем и хранителем Божественной Истины, исторической правды и веры в такие периоды истории, как это и было неоднократно, становятся лишь отдельные Отцы Святой Матери Церкви и простой русский православный народ. Подождем немного, ибо скоро придет время и все Богом будет открыто. Кто есть кто, кто и как служил Родине, нашей любимой и дорогой России. В 19-м веке с целью опорочивания святого Государя было специально создано очень деятельное еврейское лобби из художников, писателей, артистов.
Нет сомнения, что и сегодняшние клеветники на святого Царя, обманщики народа, получат заслуженное еще здесь, в этом мире, а тем более, на справедливом и безпристрастном Божьем Суде, как в свое время получили все предыдущие, причем очень наглядно. Так у художника еврея Ильи Репина, после написания лживой картины «Иван Грозный убивает своего сына», стала сохнуть писавшая ее правая рука. Другой перспективный художник Шварц, также негативно изобразивший «раскаявшегося после убийства сына» Грозного Царя, вдруг скоропостижно умирает в 30-летнем возрасте. А артисты, хульно игравшие его, вскоре умирали. Господь еще раз предупреждает всех: «Не трогайте помазанных Мною! Несколько слов о пресловутом многоженстве Святого Царя.
Его первая и любимая супруга Анастасия Романова была кроткой, благочестивой женщиной, истинно христианской женой, которую очень любил народ. С ней Государь повенчался в 1547 году. Но перед этим таинством Царь с будущей царицей наложили на себя 40-дневный строгий пост и пешком прошли из Москвы в Свято-Троицкую Сергиеву лавру на благословение к преподобному Сергию. Это ли не показатель духовной чистоты этой венценосной пары. Но Анастасию очень невзлюбили приближенные и доверенные царя — князь Адашев и поп Сильвестр, видевшие, что та своим ангельским сердцем раскрыла и поняла их лицемерные, изменнические и лживые душонки. Поэтому, с помощью польской еврейки Марии, занимавшейся каббалой и тайно сожительствовавшей с Адашевым, они смогли ее хитро отравить в 1560 году.
Царь очень долго горевал, больше вовсе не хотел жениться и 10 лет жил в чистоте. Но митрополит Макарий упорно убеждал его взять другую жену. Наконец Государь согласился, а точнее подчинился уговорам святителя. Второй женой стала черкесская княжна Мария. В 40-летнем возрасте Иоанн вновь овдовел. И снова, теперь уже бояре упрашивали его привести третью жену.
Всем нужен был наследник. Старший сын Царя Иоанн был очень болезненный, просился в монахи и вскоре умер, тяжело заболев в паломнической поездке. Другой его сын — Федор оказался безплоден. Выбор Царя пал на Марфу Собакину, которая также была отравлена, причем на своей же свадьбе и отошла к Богу после тяжелой болезни уже через 2 недели, и которую Иоанн даже не познал как жену. Поэтому, ввиду этой государственно важной и объективной причины, все вместе уговаривали его жениться в 4-й раз, а фактически в 3-й. Именно это число жен Святого Царя Иоанна и подтверждают 4 гробницы в усыпальнице для цариц.
Последняя, 4-я жена, Мария Ногая родила Царевича-Мученика Димитрия Угличского, ныне канонизированного, которому царские враги еще в отроческом возрасте, помогли уйти из жизни. Поэтому, большой грех помышлять, а не только убеждать других, что такой молитвенник и благочестивый богобоязненный верующий человек, как наш Государь Иоанн Грозный, тяготевщий к монашеству и живший по строгому монастырскому Уставу, благословлялся Церковью на браки «распаляемый похотью и для телесного услаждения», как утверждали злопыхатели и его враги, в том числе и в наши дни. Вплоть до революции, и даже позже, многие люди в молитвах обращались к Святому Царю, особенно в судебных тяжбах, и всегда получали от него скорую помощь. Не помню, кто-то из Отцов Церкви сказал: кто будет почитать и молиться св. Царю Иоанну Васильевичу Грозному, за того будет молиться и его младший сын святой Димитрий Угличский. Верни нам в Россию поскорее грядущего Царя — победителя, великую пламенную веру, мудрость и образ правления которого, как свидетельствуют пророчества, показал нам Грозный Государь, и сотвори свой, хотя и милосердный, но справедливый Суд Божий!
Помогите нам спасти наши грешные души и наше многострадальное Отечество — Святую Русь! Да будет так, и свершится воля Твоя, Господи! Со школьной скамьи русским людям внушается, что царь Иван Грозный — «демоническая и злобная натура», в лучшем случае — «психопат и маньяк», который устроил страшную бойню собственного народа. Одержимому манией преследования самодержцу всюду мерещились несуществующие заговоры, в борьбе с которыми он почти уничтожил «национальную элиту в лице прогрессивных бояр и высших государственных чиновников». Под стать своему царю были и сподвижники — опричники. Опричники якобы прославились успехами в уничтожении собственного народа, но трусливо бежали перед татарами и другими иноземными войсками.
Откуда взялся этот грязный и наглый обман?
Радуйся, о людских невежествиих печальниче; Радуйся, девственнаго жития сладкогласный ублажателю. Радуйся, многи иудеи просветивый; Радуйся, искавшия спасения правым учением оглашавый. Радуйся, житием твоим сего учения не посрамивый; Радуйся, благочестия светильниче. Радуйся, Апостолом единонравниче; Радуйся, яко праведно дадеся ти жребий пастырскаго о душах попечения. Кондак 5 Боготочною кровию от вечныя смерти искупленныя соблюдая, егда сан священства приял еси, Иоанне, дело благовестника трезвяся добре сотворил еси, обличая, запрещая, умоляя со всяким долготерпением и учением и поя Богу: Аллилуиа. Икос 5 Видя нестроения во граде, скорбя же о сем, покоя не познал еси, Иоанне, неверныя бо благовестием оглашал еси, верныя же таинствы церковными освящая и тайнам веры уча, достойно стяжал еси имя Златая уста, слышав от всех сицевая: Радуйся, пастырю добрый; Радуйся, святым крещением многа чада Церкви Христове породивый. Радуйся, помазанием мира печать дара Духа Святаго тем даровавый; Радуйся, святейшия трапезы предстоятелю умиленный. Радуйся, пищею нетления чада твоя питавый; Радуйся, покаянием сердец очистителю.
Радуйся, супружеств о Господе сочетателю; Радуйся, елеа помазанием целителю. Радуйся, слова Божия неложный истолкователю; Радуйся, ересей мощный обличителю. Радуйся, глубокий кладязю истиннаго богословия; Радуйся, яко притяжал еси паствы сердца, любве к тебе исполненная. Кондак 6 Проповедник покаяния наипаче явился еси, Иоанне, егда людие антиохийстии, царя подобие низвергше, гневу того достойно подпадоша. Божиим бо милосердием утешая, ко исправлению жития словесы твоими влекл еси вся, во еже сердцем чистым пети Богу: Аллилуиа. Икос 6 Возсия Антиохия радостию, егда по словеси твоему беззакония своя оплакавши, царево прощение получи. Обаче скорбию омрачися вскоре, с тобою разлучаема: во архиепископа бо Царюграду призван был еси, Иоанне. Темже тебе вопием: Радуйся, аки Исаиа, скорбьми града отеческого поболевый; Радуйся, аки Иеремиа, злонравие людское оплакавый. Радуйся, аки Иезекииль, беззаконники ко обращению призывавый; Радуйся, молние, гордыню низложившая.
Радуйся, громе, беззаконно жившия устрашивый; Радуйся, корыстолюбия обличителю. Радуйся, пагубу тщеславия показавый; Радуйся, студнаго еллинскаго многобожия посрамителю. Радуйся, смятенных сердец умирителю; Радуйся, споспешниче епископу Флавиану, старцу праведному. Радуйся, со пустынножители царския приставники на милость преклонивый; Радуйся, Ионе, Ниневию спасшему, равный. Кондак 7 Хотя церковь Цареградскую, аки невесту Христову, достойно украсити, во благолепие вся привел еси, Иоанне. Всенощными бо бдении от сборищ арианских верныя отвратил еси и чин Божественныя литургии мудре устроил еси яко благовонное миро, источив молитвы, имиже назидающеся, о тебе Богови поем: Аллилуиа. Икос 7 Новое знамение милости Божия бысть о тебе, святителю: молитвами бо твоими вернии всех времен, Богови беседующе, во спасение умудряются. Приими убо от нас сицевыя хвалы: Радуйся, аки Давид, словесы молитвенными Церковь Божию обогативый; Радуйся, аки брат Божий Иаков, чин Божественныя литургии написавый. Радуйся, тобою бо Дух Святый написа словеса спасительная; Радуйся, яко молитвами твоими, от сна воставше, Отца благодарим.
Радуйся, яко твоими словесы, ко сну грядуще, от Духа Святаго прегрешений оставления просим; Радуйся, яко усты твоими Сына Божия умоляем, да не в суд причастие Божественных Таин приимем. Радуйся, рабе Божий, уничиженныя на вечерю Христову глашаяй; Радуйся, проповедниче Распятаго на кресте за мирский живот и спасение. Радуйся, яко в слово твое, аки в ризы позлащены, тайны веры одеяшася; Радуйся, песнотворче и вития дивный. Кондак 8 Странник во юдоли земней быв, смирения, воздержания и чистоты образ показал еси, Иоанне, житием во царствующем граде: тамо бо обители иноческия обновил и создал еси, и уставы жития монашескаго дал еси девам непорочным; от нихже, аки фимиам благовонный, вознесеся Богови песнь великая: Аллилуиа.
Ревнуя бо по истине, дерзновенно обличал еси фарисеев и беззаконнаго Ирода, от него же и мученическую кончину приял еси. Покланяющеся убо честней главе твоей, молимся ти: избави нас от страстей безчестия, да чистым сердцем и усты поем: Аллилуиа. Икос 9 Ветийство всякое земнородных не довлеет достойно восхвалити тя, Иоанне богохвальне: тебе бо уста Христова похвалиша, высша пророков и больша всех рожденных женами тя наименоваша. Отнюдуже достойную похвалу принести тебе недоумевающе, вопием ти сицевая: Радуйся, Церкве Христовы великая славо; радуйся. Ангелов предивное чудо.
Радуйся, праотцев радость и прославление; радуйся, пророков высокая похвало. Радуйся, апостолов богосветлый венче; радуйся, святителей велелепая красото. Радуйся, мучеников в новой благодати начало; радуйся, преподобных совершение. Радуйся, праведных удобрение; радуйся, девственников и постников основание. Радуйся, всех христиан великое утешение; радуйся, яко от всех христианских родов имя твое прославляется. Кондак 10 Спасти мир Пришедшаго во плоти Христа Бога благовестил еси и сущим во аде, якоже бо денница, предходящая солнцу, осветил еси во тьме и сени смертней седящих. Отнюдуже вскоре Господем изведен был еси со всеми от века праведными, поя Ему, яко Избавителю и Победителю смерти: Аллилуиа. Икос 10 Стена еси и прибежище спасительное всем, молитвенно к тебе притекающим, божественный Иоанне. Сего ради песньми похвальными ублажаем тя сице: Радуйся, мощный заступниче наш и верный от бед хранителю; радуйся, злостраждущих от духов злобы скорый помощниче и избавителю.
Радуйся, неплодствующим благословение от Бога низпосылаяй; радуйся, притекающих к тебе с верою от треволнения страстей избавляяй. Радуйся, во вражде сущих скоро умиротворяяй; радуйся, во всякой нужде и печали усердно притекающим к тебе скорую помощь подаваяй. Радуйся, благотекущих от самообольщения и прелести изъимаяй; радуйся, вручающим себе твоему ходатайству в час смертный помогаяй. Радуйся, любящих тя от воздушных мытарств предстательством твоим свобождаяй; радуйся, почитающих славную память твою вечныя жизни молитвами твоими сподобляяй. Радуйся, нищих и вдовиц и сирот заступление; радуйся, по Бозе и Богородице христианом прибежище и упование. Кондак 11 Пение всякое не довлеет по достоянию доблестей твоих восхвалити тя, Крестителю Господень. Но мы, любовию понужедени, дерзаем воспевати величия твоя, еже милостивно приими от нас, первостоятелю у Престола Пресвятыя Троицы, и моли свободитися нам от всякия скверны греховныя, да чистым сердцем и устнами поем Богу: Аллилуиа. Икос 11 Светильника Света неприступнаго и всесветлых благодатных дарований всего исполнена тя, Иоанне богопросвещенне, ведуще, радостно приносим ти таковая: Радуйся, самовидче озарившаго тя свыше Божественнаго Света; радуйся, светом добродетелей твоих прославивый Бога. Радуйся, Пресвятыя Троицы велелепую славу явивый; радуйся, правый и дивный путь к Небеси показавый.
Радуйся, и сущим во аде Бога, явльшагося во плоти, благовестителю; радуйся, душ праведных, от века в преисподней держимых, возвеселителю. Радуйся, Владыки Христа Бога друже искренний; радуйся, явивый миру Свет истинный. Радуйся, светозарное света евангельского сияние; радуйся, рода христианскаго прославление. Радуйся, Совета Божия исполнение; радуйся, яко от восток солнца даже до запад хвально имя твое. Кондак 12 Благодати тезоименитый Крестителю Господень и тою обогатився, победоносец преславный показался еси: победил бо еси враги и всякую злобу и великое служение твое мученическим подвигом запечатлел еси. Ныне же, предстоя Престолу Царя царствующих, моли его даровати верным победы на враги и во всем благопоспешение, в добродетелех же благодатное укрепление, поющим ему: Аллилуиа. Икос 12 Поюще Бога, дивно в тебе прославльшагося, хвалим тя, богоблаженне Крестителю, яко искренняго друга Христова, прославляем великия подвиги твоя, ублажаем мученическую кончину твою и сицевая радостно вопием ти: Радуйся, вселенский апостоле и Новаго Завета первомучениче; радуйся, явлением Христа на земли открывшагося Царствия Небеснаго первый проповедниче.
Но, главное, надо сохранять горячую веру, как когда-то сохранял ее святой мученик, находясь под стражей в темнице и делая выбор между двумя царями — небесным и земным, Вечным и смертным. Иоанн Воин выбрал первого и тем удостоился Царства Небесного. Тропарь, кондак, величание Тропарь, глас 4 Всеблагаго Бога и Царя благоверный раб и воин явился еси, Иоанне чудодетелю, пострадав бо ради веры мужески, блаженно же скончав течение, зриши Всетворца Господа в Небесех светлейше. От Негоже прием дарование чудес, страждущим человеком во всяких напастех помогаеши, укрепляеши воины в ратех, от врагов пленения, ран же и внезапных смертей и от бед лютых изымаеши. Темже моли Владыку Христа, приснопамятне, да во всяком обстоянии сотворит нам милость и не введет нас во искушения, но спасет души наша, яко Человеколюбец. Кондак, глас 6 Благочестиваго воина Христова, победившаго враги душевныя и телесныя богомудренно, Иоанна мученика достодолжно песньми восхвалим, чудодействуя бо, подает обильная исцеления страждущим людем и молится Господу Богу от всяких бед спасти правоверныя. Акафист Акафист святому мученику и чудотворцу Иоанну Воину Кондак 1 Избраннаго раба Царя Небеснаго, добляго Христова страстотерпца, Иоанна святаго Воина и чудотворца похвальными песньми воспоим, яко христиан заступника, целомудрия блюстителя, страждущих утешителя. Ты же, предстоя Престолу Святыя Троицы, молитвами своими от всяких зол и напастей охраняй с верою и любовию зовущих ти: Радуйся, Иоанне святый, Воине и преславный чудотворче. Икос 1 Архангели и Ангели с любовию зряху на равноангельское житие твое, Иоанне пречудне, ты бо, пекийся о Господних, како угодити Господеви, сохранил девство неврежденно, постом и молитвою умерщвляя плоть свою день и нощь. Мы же таковому житию твоему дивящеся, со умилением взываем ти сице: Радуйся, чистоту сердца своего сохранивый; радуйся, яко сего ради Бога узрети сподобился еси. Радуйся, иго Христово на рамо свое вземший; радуйся, душу свою Христа ради погубивый, во еже спасти ю. Радуйся, Ангелов сожителю; радуйся, девственников похвало. Радуйся, хранителю и наставниче юных отроков; радуйся, скорый помощниче борющимся со страстьми и похотьми. Радуйся, защитниче дев и вдовиц; радуйся, обличение нарушителей целомудрия. Радуйся, родителей и воспитателей наставниче; радуйся, сиротствующих незримый водителю. Радуйся, Иоанне святый, Воине и преславный чудотворче. Кондак 2 Видя святый Иоанн, егда прииде в Нумеры Ифальския, христианы гонимы, не убояся прещений нечестиваго Иулиана и рече им: мужайтеся, укрепляйтеся в вере, да сподобитеся выну воспевати в Небесных чертозех Христу Богу: Аллилуиа. Икос 2 Разум несумненный имел еси в себе, Иоанне достохвальне, егда славу мира сего презрев и гнева царскаго не устрашився, исповедал себе христианина быти, и сего ради, яко злодей, в темницу всажден был еси. Таковому твоему о Христе дерзновению дивящеся, глаголем: Радуйся, исповедниче Христов преизрядный; радуйся, Христу спострадавый. Радуйся, идольскаго служения прелесть обличивый; радуйся, силою Креста врага победивый. Радуйся, яко узы и темницу за Христа прияти сподобился еси; радуйся, яко хлад и наготу за Христа предпочел еси славе греховней. Радуйся, исповедников похвало; радуйся, мучеников радование. Радуйся, в земных воинех доблий воин Царя Небеснаго; радуйся, убеливый ризы своя в Крови Агнчей. Радуйся, Церкве Христовы защитниче; радуйся, всех православных заступниче. Кондак 3 Силою свыше препоясанный возмогл еси победити древняго змия; тоюжде силою одаренный, источаеши обилие чудес всем призывающим с верою имя твое и о тебе благодарне вопиющим Богу: Аллилуиа. Икос 3 Имея в сердце своем твердую веру во Христа и силою тоя вооружився, не убоялся еси гнева царева и сохранял еси ифальския люди от мучителей. Сего ради таковое мужество твое похваляюще, блажим тя сице: Радуйся, адаманте веры Христовы; радуйся, столпе Церкве Божия. Радуйся, верных надеждо и заступление; радуйся, неверных страх и посрамление. Радуйся, венец исповедника Христова стяжавый; радуйся, оружием Креста врага Христова низложивый. Радуйся, Христа паче мира возлюбивый; радуйся, за христианы душу свою положивый. Радуйся, замыслы богомерзкаго мучителя разсеявый; радуйся, яко в темницех сущих и во узех посещал еси. Радуйся, яко и сам за Христа в темницу всажден был еси; радуйся, язвы Господа своего на теле носивый.