оьзда мотт сочинение 8 класс. Created by mansurakhm2312312312. literatura-ru. вайн къоман аз ду, вайн къоман илли ду, вайн къомон назма ю. Ненан матто вай 1 амадо Даймохк беза. Правильный ответ на вопрос«Сочинени ненан мотт » по предмету Литература. Сан ненан мотт играет ключевую роль в формировании личности и усиливает связи между людьми.
Сочинени ненан мотт
Сочинение на тему нохчийн мотт на чеченском | | Сан ненан мотт играет ключевую роль в формировании личности и усиливает связи между людьми. |
Сочинение ненан мотт на чеченском - Суомик.ру | Смотрите видео онлайн ««Ненан мотт» | О важности знания и сохранения родного языка» на канале «trk_put» в хорошем качестве и бесплатно, опубликованное 26 апреля 2024 года в 18:38, длительностью 00:17:33, на видеохостинге RUTUBE. |
Ответы : пожалуйста сочинение ненан мотт | Ненан Мотт – это не только праздник, но и возможность сохранить и передать нашу культуру следующим поколениям. |
Нохчийн халкъан иллешкахь ненан васт сочинение 9 класс - Граматика и образование на | Twitter В Чечне объявили конкурс сочинений на чеченском языке "Ненан мотт — сан дозалла" для молодых учителей республики. |
«Ненан мотт» | О важности знания и сохранения родного языка - YouTube | Ненан Мотт сумел создать настоящее искусство, которое проникало в самую глубину души слушателя. |
Ненан мотт – аганан илли
вайн къоман аз ду, вайн къоман илли ду, вайн къомон назма ю. Ненан матто вай 1 амадо Даймохк беза. Правильный ответ на вопрос«Сочинени ненан мотт » по предмету Литература. Но ненан и мотт дахаран хазна – это не только отношение к другим, но и к себе. оьзда мотт сочинение 8 класс. Created by mansurakhm2312312312. literatura-ru. Сочинение по теме Ненан мотт-аганан илли 8 класс План 1 Маттах ляцна дош 2 Ненан мотт аган иллица бовзуьта буьйцу 3Дерзор. Кху доккхачу дуьненахь бац аьлла хета суна адамийн маттах ненан мотт олуш.
7 класс сочинение по чеченскому языку
В конкурсе могут принять участие учителя чеченского языка до 35 лет. Сочинение нужно написать на одну из нескольких тем: значимость родного языка в жизни чеченского общества, в сохранении традиционных духовно-нравственных ценностей народа, события чеченской культуры и истории, или описание знаменательных событий из жизни автора. Текст должен быть объемом до 550 слов, его нужно сопроводить видеопрезентацией к конкурсной работе, опубликованной в Инстаграме.
Мотт- иза къоман са, адамаллин куьзга ду, массочу х1уманан а бух бу. Цуьнца доьзна ду халкъан дерриге а дахар: уьйраш, болх, гергарло, хазахетар, халахетар, сий, яхь, хьекъал, кхетам. Халкъан кица дало лаьа суна кхузахь: « Мотт бу-къам ду, мотт бац-къам дац». Сецна бакъ ду, мотт вай лар ца бахь, цуьнан сий ца дахь, вай къоман сий дужур ду.
Вай нохчий ду. Веза-Воккхачу Далла кхоьллина вай нохчий: цо делла вайна нохчийн сибат; цо делла вайна нохчийн г1иллакхаш, ламасташ; цо белла вайна Нохчийн мотт! Со йинчу, х1ара дерриг а Дуьне вайна совг1атанна деллачу, вайн цхьаъ бен йоцчу, кхин хилла йишйоцчу сан Ненан мотт-х1ун хир ду цул деза, цул сийлахь, цул хьоме?! Нохчийн мотт —вайн къоман аз ду, вайн къоман илли ду, вайн къомон назма ю.
Матте адамашна юкъахь барт бало, иштта церан барт бохало. Говза мотт хуучуьнга шена т1аьхьа б1еэзарнаш адамаш дигало. Олуш ду-кх: «Хазачу дашо 1уьргара лаьхьа баьккхина», «Хазачу дашо лам башийна». Иза ду мотт мерза, к1еда, г1иллакхе, оьзда бийца беза бохург.
Хаза, к1еда, мерза буьйцучу матто схьайоьллу вайна хьалха сирлачу кханенан не1арш. Нохчашна шайн историн йохаллехь дуккха а хала киртигаш т1ех1иттина. Царех уггар ирчачех цхьаъ яра — дерриг халкъ махках даккхар. Оцу къизачу 13 шарахь нохчийн халкъ халонашка, баланашка, лазамашка к1ел ца дитийтинарг — нохчийн мотт бара. Вовшашка яздеш долу кехат нохчийн маттахь бен яздеш дацара, цуьнца цхьаьна лардеш дара вайн дайша лелийна 1адаташ, г1иллакхаш. Вайн г1арабевллачу яздархоша, журналисташа оцу уггар къизачу, халчу муьрехь арадаьккхира Алма-Атахь «Къинхьегаман байракх» ц1е йолу нохчийн маттахь газета.
Это мероприятие еще раз напомнило о важности сохранения и развития чеченского языка и культуры. Оно стало символом того, что современное поколение готово беречь и передавать богатое наследие своих предков.
Сочинение на тему: «Ненан мотт сан дозалла»
Пожаловаться Дорогие друзья! В актовом зале ГБУ «Грозненский центр социальной помощи семье и детям», прошло мероприятие, приуроченное ко Дню Чеченского языка «Ненан мотт». Родной язык - это важная часть национальной культуры, достояние народа, особенность идеологии и мышления чеченцев. Кадыровым Дала газот кобал дойла цун!
Конкурсная комиссия определит пятерку лучших работ, которые будут опубликованы на странице Ассоциации в Mylistory. После жюри выберет тройку победителей, которые получат 30, 20 и 10 тысяч рублей за 1, 2 и 3 место соответственно.
Он не только хранит культурное наследие, но и отражает все изменения, которые происходят в жизни его народа. В целях привлечения внимания молодежи к родному языку, популяризации творчества авторского произведения, воспитания и укрепления у молодого поколения любви к чеченскому языку, национальной культуре, традициям и обычаям нашего народа, 12 сентября для студентов 2-го курса Наурского социально-экономического колледжа сотрудники Наурской центральной районной библиотеки провели мероприятие «Бекалахь, ненан мотт, тахна», приуроченное Году чеченского языка. Заведующая отделом краеведческой литературы Бабуева Х.
Амма иза нохчийн яздархо вара, и нохчийн халкъан яздархо вара. Деле-м дерриг а цхьана къомах, цхьана тайпанах а кхоллалора вай.
Баккъалла а, Оха шу кхоьллина стагах, зудчух а; шу халкъашка, тайпанашка а декъна, вовшашна довзийтархьама». Вовшех марзо, пайда эцийтархьама, гергарло леладайтархьама. Амма и гергарло тахана Россехь дехаш долчу массо а къомах оьрсий хилча хуьлуш дац. Росси — Америка яц. Тахана а бац уьш шайн махкахь цхьа а бакъо йолуш. Оцу харцонна Дала беш бекхам хета суна цигара бохамаш а.
Латтано геч ца до харцонца, ницкъаца а схьадаккхар, аьлла америкин сийлахьчех цхьаъ волчу яздархочо Фолкнер Уильяма. Американ аборигенаш тахана а бакъонаш йоцу нах, изгойш, обаргаш бу шайн махкахь. Россехь долу къаьмнаш манкурташ дац. Россехь бух боцуш кхечахьа шайн пачхьалкх йолуш, и шайн Даймохк а лорурш бу тахана Россехь бух болу къаьмнаш кхиа ца дуьтуш, царна, оьрсашна а юкъа питанаш туьйсуш, вовшашка цабезам кхуллуш. Россино Американ эшаме политика схьаэца ца еза. Россин ницкъ — къаьмнийн дукхаллехь, церан цхьатера бакъонаш хиларехь, массо а къоман мотт ларбарехь, къаьмнийн гергарлонехь бу.
Адамийн, къаьмнийн а гергарло — церан маршо, юкъара машар а ларбаран политикица кхуллуш ю.
Гайрбекова М. "Нохчийн мотт – сан дозалла!"
Как написать сочинение по чеченскому языку | Ненан Мотт – это не только праздник, но и возможность сохранить и передать нашу культуру следующим поколениям. |
"Ненан мотт" (Рамазан Берзлоев) | | ненан мотт», «Нохчийн меттан сий». |
Ненан мотт сан дозалла: много новых сочинений на тему | Шен ненан мотт халкъо, Сий ойбуш, Iалашбахь, Цу халкъан паргIато Цхьаммо а хьошур яц. |
Сочинение ненан мотт сан дозалла сочинение
Заведующая отделом краеведческой литературы Бабуева Х. прочитала стихотворение А. Айдамирова «Ненан мотт» и Ш. Арсанукаева «Ненан мотт». Конкурс сочинений на чеченском языке«Ненан мотт». Энджелл. сочинение на чеченском языке 1аьнан юьхь. более месяца назад. стихи о кубани (с авторами). кышкы табигать кочагында сочинение плиз очень надо. Нохчийн мотт –вайн къоман аз ду, вайн къоман илли ду, вайн къомон назма ю. Ненан матто вай 1амадо Даймохк беза. Заведующая отделом краеведческой литературы Бабуева Х. прочитала стихотворение А. Айдамирова «Ненан мотт» и Ш. Арсанукаева «Ненан мотт».
Сочинение на тему нохчийн мотт на чеченском
Предмет: Другие предметы, автор: sulimanovmagomedali2. Сочинение по теме Ненан мотт-аганан илли 8 класс План 1 Маттах ляцна дош 2 Ненан мотт аган иллица бовзуьта буьйцу 3Дерзор. Пусть Ненан Мотт Аганан Илли станет источником вдохновения и путеводной звездой в нашем развитии и росте. Ненан Мотт — одна из самых известных чеченских народных сказок. -Ненан мотт бицбиначунна х1ун та1зар хуьлу боху? В Чечне объявили конкурс сочинений на чеченском языке "Ненан мотт – сан дозалла" для молодых учителей республики.